John Keats Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Min mest pinlige situasjon må ha vært i MC i går når jeg med en feil kom til og autoloote en Molten Giant i midten av kampen, uten og ha sett at det var ffa-loot Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 da jeg var 1day noob og løp rundt uten og vite at man kunne repear... fighta unarmed med ingen armor lol Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Er da ikke noe stress det der... Du kan jo trade begge items. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 ja jeg gjorde det. men det var litt pinlig alikevel. Lenke til kommentar
PcT Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Tror det finnes en helt lik post Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Tja, kanskje når katten pissa på gulvet på rommet mitt og jeg måtte stikke afk fra et MC-raid Fikk dkp-straff Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Vel, tok litt tid før jeg skjønte at jeg ikke skulle angripe sauer, når jeg var med i gruppe. Lenke til kommentar
j0k3r Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Vel, tok litt tid før jeg skjønte at jeg ikke skulle angripe sauer, når jeg var med i gruppe. Haha, hater folk som gjør det..!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Hva skjer da? Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Den mest pinlige situasjonen jeg har vært bort i var da en kamerat av meg gikk utrolig fort opp i level i forhold til meg, jeg var litt under level 40, og han var nesten level 50. Så sa han at man kunne kjøpe xp i parken i SW. Jeg gikk der, og sprang rundt og lekte meg, men fant ingen som solgte xp. Så surte jeg i general om noen visste hvor man kunne kjøpe xp. Fikk mange dumme komentarer da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Den mest pinlige situasjonen jeg har vært bort i var da en kamerat av meg gikk utrolig fort opp i level i forhold til meg, jeg var litt under level 40, og han var nesten level 50. Så sa han at man kunne kjøpe xp i parken i SW. Jeg gikk der, og sprang rundt og lekte meg, men fant ingen som solgte xp. Så surte jeg i general om noen visste hvor man kunne kjøpe xp. Fikk mange dumme komentarer da. Du er jo paladin da neida Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 (endret) Hm, var egentlig ikke noe pinlig, men her er nå to ting jeg har gjort i det siste: Fikk plutselig aggro av en Lava Surger, og springer litt unna. Det jeg selvfølgelig ikke ser er at jeg springer rett inni noen Molten Destroyers, og wiper da hele raidet Noe annet som skjedde var da guildet (+ noen til) var i ZG rett etter patchen. Vi får drept hu flaggermushora, og et skjold dropper. Jeg klarer i den hektiske tilstanded å trykke "greed", da jeg ikke tenkte på at krysset betydde "pass" (tenkte at det var "hide" eller noe). Alle passa, og det kommer opp: [Duggur] selected greed on [Zulian Defender] Og alle roper: "What? NINJA". Men heldigvis var det jo et uhell, og ingen skade skjedde Endret 25. september 2005 av Mr. Jenssen Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Hva skjer da? Som mage kan du sheepe enemys med polymorph som gjør fienden ubrukelig. vist den sheepede fienden tar dmg, går den over til vanlig og er ikke sau lengere. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 OT: Det shieldet der var det jo epic-klasse over, uten tvil det beste blåe shieldet i spillet. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 OT: Det shieldet der var det jo epic-klasse over, uten tvil det beste blåe shieldet i spillet. Uffda Jaja, han paladinen som ville ha det gav jeg tilbud om erstaning til, men han ville ikke ha. Også gav jeg bort en greed roll av noe blått til han. Skjoldet disenchanta jeg og leverte sharden til guildbanken. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 OT: Det shieldet der var det jo epic-klasse over, uten tvil det beste blåe shieldet i spillet. Uffda Jaja, han paladinen som ville ha det gav jeg tilbud om erstaning til, men han ville ikke ha. Også gav jeg bort en greed roll av noe blått til han. Skjoldet disenchanta jeg og leverte sharden til guildbanken. hvordan shard fikk du Lenke til kommentar
KO- Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 OT: Det shieldet der var det jo epic-klasse over, uten tvil det beste blåe shieldet i spillet. Uffda Jaja, han paladinen som ville ha det gav jeg tilbud om erstaning til, men han ville ikke ha. Også gav jeg bort en greed roll av noe blått til han. Skjoldet disenchanta jeg og leverte sharden til guildbanken. hvordan shard fikk du Das Schreibenkontroll: Hvordan? Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 (endret) Haha, [Large Brilliant Shard] vel Edit: Var jo bare et helt vanlig blått skjold, nothing more Endret 25. september 2005 av Mr. Jenssen Lenke til kommentar
chokke Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 OT: Det shieldet der var det jo epic-klasse over, uten tvil det beste blåe shieldet i spillet. Uffda Jaja, han paladinen som ville ha det gav jeg tilbud om erstaning til, men han ville ikke ha. Også gav jeg bort en greed roll av noe blått til han. Skjoldet disenchanta jeg og leverte sharden til guildbanken. hvordan shard fikk du Das Schreibenkontroll: Hvordan? ser ikke noe feil med "hvordan shard" kanskje hvilken ville funka bedre. Hvem shard Lenke til kommentar
Hr Kotelett Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Jeg klarer i den hektiske tilstanded å trykke "greed", da jeg ikke tenkte på at krysset betydde "pass" (tenkte at det var "hide" eller noe). Har blitt utsatt for 2 "ninjaing" pga det nye loot systemet i ZG, At folk ikke vet at X'en er pass, men de lærte det det hard way. som du og sikkert gjorde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå