bjornegil Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Tatt opp mot himmelen ! Et helt enkelt men fint bilde! Hva synes dere? Lenke til kommentar
andersno Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 (endret) Rent bildeteknisk ikke så veldig imponerende. Litt uskarpt og med et tydelig blåstikk. Men det kan jo lett fikses opp i photoshop. Ellers et helt ordinært portrett. Endret 25. september 2005 av andersno Lenke til kommentar
bjornegil Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 (endret) Enig med deg på det! Endret 25. september 2005 av bjornegil Lenke til kommentar
andersno Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 (endret) Jeg mente ikke akkurat at du skulle manipulere bildet for å få et helt annet motiv enn det du opprinnelig tok, men bare at du kunne justere litt på det for å gjøre bildet bedre. I og med at du har tatt bildet med et speilreflekskamera ville jeg jo tro at du var opptatt av bildekvalitet samt å få maksimalt utbytte av bildene dine. Bruk av ps er ikke juks! Her er et eksempel på hva 1 minutt i ps kan utrette. Endret 25. september 2005 av andersno Lenke til kommentar
scuderia Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 I noen tilfeller så kan blits med motlys gi en veldig spennende effekt. Du får prøve det neste gang da jeg syntes motivet ble undereksponert. Blits ville distansert motivet mer fra bakgrunnen og laget en litt mer "fake" setting som kan fungere bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå