Razorwind Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 Ok, da var det bestillt. Takker alle som ga tips og forslag, gleder meg til jeg får delene Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 (endret) 200gb skal holde, men 350w psu, til det systemet er veldig lite. jeg ville anbefalt å kjøpe en Termalkae 500w psu eller den litt billigere, og litt mer bråkete NorthQ 500w'en. uansett: når du først skal bruke så mye penger på et oppsett, hvorfor ikke bare gå for topp komponentene med en gang? disse f.eks: nVidia 7800gtx det kraftigste kortet på markedet. AMD socket 939 3500+ Venice prosessor eller den igjen litt dyrere AMD socket 939 3700+ prosessoren. hovedkortet er ikke så veldig viktig regner jeg med, så Dette Gigabyte kortet burde gå fint. Billig og veldig bra. har da ikke støtte for S-ATA2 så hvis du har behov for det, er ikke det kortet for deg. lykke til edit: var vist litt sen Endret 25. september 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå