Gå til innhold

Lovlig juks i BF2

Anbefalte innlegg

Fant en måte folk kan jukse lovlig på. Eller lettere sakt de med de med en dårlig PC har en liten fordel over oss med bra PC.

I spillet kan man stille på "Lighting", og man har 3 alternativer, Low, Medium og High. Ved Medium og High er det skygger og slik med i spillet, men er denne satt til Low, så forsvinner skyggene helt.

Dermed vil fordelen med å gjemme seg i skygger forsvinne. For han som skyter deg har dem kanskje ikke på.

Se bildet nedenfor som jeg fant på Tweakguides.com

EDIT: Dette burte gjøres noe med, slik at det blir likt for alle. Skygger skulle vært på uansett.

post-171-1127642189_thumb.jpg

Endret av AndersT2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette har jeg vist om helt siden Battlefield 1942 kom ut men jeg har ikke grafikkinstillingene på det laveste av den grunn! :w00t:

Edit: Dem med dårlig PC får igjen med at dem kanskje får høyere score, de fleste setter nok nydelig grafikk foran det å få et par ekstra poeng... :thumbup:

Endret av ^FeKtus
Lenke til kommentar
Fant en måte folk kan jukse lovlig på. Eller lettere sakt de med de med en dårlig PC har en liten fordel over oss med bra PC.

I spillet kan man stille på "Lighting", og man har 3 alternativer, Low, Medium og High. Ved Medium og High er det skygger og slik med i spillet, men er denne satt til Low, så forsvinner skyggene helt.

Dermed vil fordelen med å gjemme seg i skygger forsvinne. For han som skyter deg har dem kanskje ikke på.

EDIT: Dette burte gjøres noe med, slik at det blir likt for alle. Skygger skulle vært på uansett.

en enklere løsning er å søke i skyggene. to måter å oppdage fienden i skygger på

1. Man ser nametagen hans

2. Man blir skutt på :p

Lenke til kommentar

Det der er en bug, som regel blir det skyggelagt på low også, men på en annen måte. F.eks blir et rom dunkelt belyst istedenfor å få skygger, men av og til klikker det og alt blir lyst. Det er jo selvsagt en fordel, siden det er lettere å se folk. Men en har jo også ulempen ved å ikke kunne se skyggene til folk. Så tviler på at mange gidder å sette det på LOW for å av og til få en liten fordel.

Og post #4 har misforstått det hele.. :p

Lenke til kommentar
hvis han har på low, så går jo ikke det utover oss som har på high..

det kan vel ikke være sånn at når han setter lowest så kan ikke vi se skyggen hans

han kan jo gjøre noe med grafikken til oss andre..hvis jeg ikke misforstått deg da ;)

Hvis han setter sin grafikk på Low, så vil ikke han se skygger fra deg eller noe annet, men du vil se skyggene hans. Grafikk innstillingene gjør kun noe med hans maskin, ikke din.

Han vil få en fordel fordi han ser oss i fullt dagslys, mens vi tror vi gjemmer oss i skyggen.

Lenke til kommentar

hmmm...helt ærli...jeg prøvde det ut....med både low og high settings...men hvor ofte finner man karer som er gjemt i skyggen:P det er faktisk veldig sjelden... å de plassene du kan gjemme deg godt vet man som oftset om....å sjekker før man går vidre... så høres flott ut i teorien...men blir noe helt annet i "real life"

Lenke til kommentar

hehe første gang hører jeg det at juks kan vare lovlig :!:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

MaDd Szploit!!111

Det er egentlig bare heslig når alt er lyst, så stå over low settings...

Endret av Slettet-dUuoCe48tm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...