Mott Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Nå nærmer jo julen seg(bare 3 månedder igjen) og da lurer jeg på om nettbutikker har gavekort, jeg som er dataintresert hadde jo ikek hatt noe i mot et gavekort fra en nettbutikk Så hva synes dere finnes dette eller var det en god ide?? Lenke til kommentar
krage83 Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Genialt ;D Vet ikke om noen som har det, men genialt hadde det vært Er jo ikke alle man tør ønske seg en ny harddisk, rambrikker, dvd-brenner osv. fra Lenke til kommentar
gozzer Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 (endret) En gavekortfunksjon burde jo ikke være så vanskelig for en nettbutikk å få istand, og det virker jo som en god idé Jeg ikke om noen som har det though ... *tipse komplett og noen folk* Endret 25. september 2005 av gozzer Lenke til kommentar
Mott Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 bra gozzer. Altså man kan jo ikke be min mromor foreksempel at hun skal gå inn på www.shg.no og bestilel det og det hadde aldrig klart det og min mormor er ganske oppegående derfor tenkte jeg at dette var en god ide ta patent Lenke til kommentar
Mott Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 (endret) Postitive svar: Netshop SHG Negative svar: PSdata MPX Spørmål til dere e-mail fra pcutstyr Hei! Dessverre tilbyr vi ikke "automatisk" gavekort ved handel på nettet, dette har vært vurdert men ettersom NSAFE ikke anbefaler forskuddsbetaling er det litt problematisk. Gavekort går under forskuddsbetaling! Du kan lese mer om dette her, under pkt 3 - fjerde avsnitt: http://www.nsafe.no/index.php?id=63158 Og her under pkt 6: http://www.nsafe.no/index.php?id=105918 Er det andre butikker som tilbyr gavekort? Hører gjerne fra deg på din kommentar til dette, og om du har forslag til å kunne løse dette på andre måter. Mvh Alexander Tvete - PCutstyr.no E-mail: [email protected] - http://www.pcutstyr.no Tlf. +4769307799 - Fax. +4769307797 - Rolvsøyvn 201, 1617 FREDRIKSTAD, NORWAY Svar fra shg: Hei Morten ! Jeg skal ta opp saken med sjefen for å se om det er muligheter for det. Ser ut for at en del butikke gjerne ønsker dette tar med e-mail jeg sendte til dem: Nå nærmer jul seg og sikkert mange tenåringer som har lyst på hardware til jul men så klart vil ha så mye hardware for pengene. Så kan man jo som oftest ikek be sin mormor gå inn på www.nettbutikk.no som eksempel og be henen kjøpe de RAM brikkene, den prosessoren. Dere forstår så det jeg lurer på er om det går ann å få tak i gavekort fra dere nettbutikker. Tråd om det på www.hardware.no forumet det er jeg som er mott http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=474732 Håper og ha ønskeliste på et gavekort fra en nettbutikke denne julen Ser ut som mange som gjerne vil ha dette Endret 26. september 2005 av Mott Lenke til kommentar
Mott Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 Ja vil fortsatt vite hva dere syntes om noe som dette?? Lenke til kommentar
gozzer Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Må det være en webshop forresten? Datakjeden har i allefall en ordning med gavekort, og det har sikkert Digital Impuls også. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Spm sagt kan ikke Nsafe merkede butikkene bli med på noe slikt uten å miste deres godkjennelse, eks. komplett.no psdata.no elkjop.no etc. Dessuten så er det også en sikkerhetsrisiko, transaksjonen på skje på en måte, men det er sikkert ikke vansklig å finne en løsning som tilfredstiller godt nok Lenke til kommentar
Mott Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 (endret) ja men det er ikke alle som bor i Oslo vet du her i Bergen har de datakjeden men er jo mye dyrere enn SHG Endret 27. september 2005 av Mott Lenke til kommentar
krage83 Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Altså er det vanskligere enn dette Person a kjøper et gavekort, som vedkommende får tilsendt i posten fint og flott sånn som i andre butikker På dette kortet står det en kode, når man da bestiller varer er det en boks hvor man kan skrive inn koden og gavekortets verdi trekkes så fra på den prisen du må betale Om nsafe ikke liker en slik løsning er det strengt talt nsafe det er noe galt med ikke løsningen Lenke til kommentar
bobhundv Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 hadde jo vært kjekt, men bør være mulighet for å bruke kortet flere ganger, feks får man gavekort på en høvding, å så kjøper man noen dvd.r så burde man slippe å bruke hele beløpet sånn det er på enkelte gavekort. Jeg sier ja takk til gavekort på en data butikk til jul oppdaterer du tråden fortløpende når du får svar fra de forskjellige web shoppene eller Mott? Lenke til kommentar
krage83 Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 hadde jo vært kjekt, men bør være mulighet for å bruke kortet flere ganger, feks får man gavekort på en høvding, å så kjøper man noen dvd.r så burde man slippe å bruke hele beløpet sånn det er på enkelte gavekort. Det kan jo enkelt gjøres med at beløpet bare trekkes fra og du kan bruke samme kode neste gang du handler også Lenke til kommentar
perjohan Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Jeg lager gavekortene sjøl. Dersom det er noen jeg kjenner godt, oppgir jeg bare kredittkortnummeret mitt. (Jada, jeg vet at det nå kommer mange innlegg som ikke anbefaler det...). Til andre sier jeg at de kan legge ut og sende meg en mail med sitt kontonummer, så setter jeg inn penger før de får beløpet trukket på sin konto. Jeg synes det er litt mer fleksibelt enn å kjøpe gavekort i en bestemt butikk. Det er jo ikke sikkert akkurat det den som mottar gaven ønsker fins der. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Hva med å faktisk gi/få fysiske penger? De finnes fortsatt Lenke til kommentar
capy Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 penger inn på konto er vel egentlig bedre enn gavekort. så slipper du å bruke alle pengene i en butikk. Lenke til kommentar
Mott Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 (endret) men jeg får ikke dette folkens får ikke penger av bestemødre tradisjon er ikke snakk om hva jeg skal få av min beste kamerat det er snakk om hva jeg får av min bestemor for eksempel Endret 27. september 2005 av Mott Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Ja vil fortsatt vite hva dere syntes om noe som dette?? Helt genialt, har ventet på dette. Lenke til kommentar
capy Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 men jeg får ikek detet folkens får ikek penger av bestemødre tradisjon er ikek snakk om hva jeg skal få av min beste kamerat det er snakk om hva jeg får av min bestemor for eksempel hæ? Lenke til kommentar
perjohan Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Hva med å faktisk gi/få fysiske penger? De finnes fortsatt Naturligvis er kontanter best og på alle måter mest praktisk. Evt. en innbetaling til konto. Men penger i vanlig brev er ikke så bra, så dersom man skal sende gaven, er gavekort fint. Dessuten handler det vel om å gjøre litt mer stas på gaven. Det er da jeg tegner litt og lager et litt flott kort. Kan naturligvis lages som en litt flott epost også. Personlig bryr jeg meg ikke om å få det på denne måten. En epost med "gratulerer, jeg har satt inn xkr på kontoen din. Kjøp deg noe du ønsker deg", ville vært ok for meg. Men noen liker litt mer stas. Lenke til kommentar
Mott Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 men jeg får ikek detet folkens får ikek penger av bestemødre tradisjon er ikek snakk om hva jeg skal få av min beste kamerat det er snakk om hva jeg får av min bestemor for eksempel hæ? skal fikse det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå