Heineoen Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Hei! Broren min har en 19"lcd skjerm. I dag oppdaget han at det var 3 prikker på skjermen. Jeg trodde med en gang at det var døde pixler. Men når man tar på disse prikkene så kjenner man at de står utover fra skjermen.. Altså noen slags bulker på en måte.. Noen ide'er om hva dette kan være og hvordan vi fjerner det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Dette kan være en fabrikajonsfeil og dere burde ta kontakt med forhandler for å få byttet den. Kanskje broren din har greid å få noen sandkorn inn i den Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 Men dette er ikke det samme som døde pixler eller? Tror du/dere det er farlig å prøve å pirke det av? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Jeg ville ikke prøvd å skrape det av da dette kan føre til at det skjer noe verre. Har du garanti på skjermen kan/må du bruke denne for å få ny. Er prikkene små eller store? Lenke til kommentar
Boye Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Har fått litt av hvert på mine LaCie skjermer...brus, ølsprut, bokser som åpnes...flekkene føler man, og ser man, men i alle tilfeller "løses de opp" med en lett fuktig fille eller rett og slett litt spytt på fingeren. Så kan man jo i etterkant bruke brillepuss for å få flaten ren. ....hvis du er heldig Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 (endret) Feil Endret 27. september 2005 av Heineoen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå