roaldhansen Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 på siden http://www.ba.no/61/43/12/1.html ,stod det en morsom historie. en gjeng med nynazister som ble klasket ned på åpen gate etter at de hadde vært i retten. en av dem fikk et ublindt møte mellom sitt kranium og et rullebrett. vet dere hvorfor en nynazist har dritt i lommeboken sin??? de må jo kunne identifiseres... hva gjør du når du ser en nynazist med en fot? du slutter å le, og lader på nytt... hva er forskjellen på en død hund i veien, og nynazisten som ligger rett ved siden av? det er bremsespor foran hunden... hva gjør du når du blir lei av at en nynazist henger på fremsiden av huset ditt? du henger ham ut på baksiden av huset ditt i stedenfor... hvorfor lukter nynazister dritt??? slik at blinde også kan hate dem... hvordan får du en nynazist ned fra et tre? du kutter tauet... hvorfor er en nynazist alltid rød på øynene etter å hatt sex? pga peppersprayen... hva kaller man en nynazist i en cadillac? (eller en hvilken som helst annen bil) en biltyv! hva sier du dersom du ser at tv'en din flyr om natten? sett den rolig og forsiktig i fra deg nazi-jævel hvordan unngår du at en nynazist drukner? du tar foten din av skallen hans... hvorfor bør du slå ned en nynazist som sykler? det er mest sannsynlig DIN sykkel... hvorfor går normale mennesker på garasje-salg hos nynazister? de er der for å få alle tingene sine tilbake hva kaller du 1000 nynazister på bunnen av havet? en god start... hva kaller du en nynazist i dress??? den tiltalte... hva får du om du krysser en nynazist og en ape? ingenring! aper er for smarte til å ha sex med nynazister! til alle dere nynazister, klipp håret og kom dere i arbeid! skikkelig arbeid. [ Denne Melding var redigert av: roaldhansen på 2002-08-15 23:13 ] Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 Quote: Den 2002-08-15 23:11, roaldhansen skrev:til alle dere nynazister, klipp håret og kom dere i arbeid! skikkelig arbeid. hvordan skal skinheads klippe håret? :???: bandidos/HA, derimot har langt hår. forresten; ikke dum liste det der Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 se du har bytta ut ordet N**** med ny nasist i de interesange "komentarene" der ... kort sagt ikke serlig orginalt Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 ligna veldi på en norsk oversettelse av diverse ting du finne på :http://nei.du.faar.ikke.bo.i.norge.cc/ dessuten litt forandre nigger/nynazist.. men d blei nesten litt bedre verson du he da.. -Kim- Lenke til kommentar
Squeegie Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 "Nazist" kunne blitt byttet ut med hva som helst i den rekka der... Synes antisemittisme/rasisme og alle slags "skue hunden på hårene" er ganske tåpelig, men av en eller annen grunn fascinerer filmer som American History X og Believer noe grusomt. Mvh. Morten Holje VKII Kontor/Data aka Boqs Lenke til kommentar
Odden Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 American History X fenger vel fordi det er utrolig godt skuespill i den, historien om en nynazist som blir "omvent" er meget bra beskrevet og selfølgelig så er effekten av svart/hvitt og farger blandet sammen helt utrolig. skal ikke gi fra meg noe av handlingen viss noen her ikke har sett den. men den viser en måte som folk blir rekruttert til nynazimen. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Anbefaler den filmen jeg og. Lånte den på DVD engang. Meget god film , Liker spessielt skildringen i svarthvitt. Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Er jeg rasist fordi jeg ikke liker pudler? Jeg liker alle de andre rasene :razz: Lenke til kommentar
fondus Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 American history X har jeg sett og ANBEFALER den! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Da er rådet og skaffe seg American History X. Virker som den filmen er bra. Har sett den selv og synes den var bra ,imotsettning til de fleste jeg har vist den til. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Quote: Dan Hansen skrev (2002-08-30 21:14):Er jeg rasist fordi jeg ikke liker pudler? Jeg liker alle de andre rasene :razz: Likte de vitsene om nynasister! American history X kommer jeg nå til å se når jeg kommer hjem. Har sett den før, men har glemt hvordan den går. Liker ikke puddler jeg heller! Men nynasister liker jeg enda mindre! Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Nynazister er hatobjekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå