DeAtHMAN Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 (endret) Er det noen her som har noen erfaringer med Antec Super Lan Boy. http://www.hardware.no/artikkel/5409 Endret 27. september 2005 av DeAtHMAN Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 (endret) Du linker jo til en test jo! Da får du selv bedømme om det er noe tess.! synes selv at den lave vekten kan være et stort + ! ser fint ut også Endret 25. september 2005 av Be__bad Lenke til kommentar
DeAtHMAN Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 Det er egentlig derfor jeg vil ha det siden jeg nå har et 13,7 kg CaseTek og det er noe drit og drasse rundt med på LAN og sånnt.Skal bestile Lanboy idag ifra Netshop. Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Hvis vekt er din viktigste kriterie vil du ikke angre gratulerer med nytt kabinett Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 ser bra ut detta lav vekt og perfekt for en laner.. følger med bærestropper og greier.. så kabinette inne på digitalimpuls en gang og det så virkelig bra ut:D Lenke til kommentar
DeAtHMAN Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 (endret) Jepp...det er egentlig vekt som teller mest syntes jeg.Jegbestilte det ifra netshop på søndag så jeg får det om 2 dager gleder meg vilt Endret 27. september 2005 av DeAtHMAN Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Legg inn et bilde eller to her da. Og skriv gjerne hva DU synes om det. Lenke til kommentar
DeAtHMAN Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 Ble faktisk veldig fornøyd med kabinettet det så jalla ut når jeg pakket det ut men det ble drit rått ettervært.Det var utrolig lett og ikke noe stort heller akkurat.Vil anbefale dette kabinettet til alle dere som har utrolig tunge pcer.Men de viftene som fulgte med va ikke de beste de gir ikke så veldig mye luftmengde akkurat men men.Skulle jeg satte noen karakter på dette ville det nok bli 9 av 10 siden. Lenke til kommentar
DeAtHMAN Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 Enda et bilde.De er litt dårlige men det er fordi jeg kun hadde mobil tiljengelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå