Acrid Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Syns denne raideren virka helt grei jeg. Dette er ingenting om man sammenligner med de virkelig store banda og artistene. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 (endret) Syns denne raideren virka helt grei jeg. Dette er ingenting om man sammenligner med de virkelig store banda og artistene. Enig. Og så pass store som Turboneger faktisk er i utlandet så vil jeg si at de kunne hatt _mye_ verre krav enn dette. Endret 25. september 2005 av SumSar Lenke til kommentar
Mouser Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Turboneger bare får det som de vill. Vi bor jo i Norge.... ROFl Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Så kjem jo dette oppå det som betalinga som dei får for jobben.Først skal me ha betalt også skal me ha ekstrabetaling for å komme etter at kontrakta er signert. Synes dette blir rett og slett for dumt. Er du artist er dette heilt legitimt, andre plasser hadde dette vore eit alvorleg kontraktsbrudd å kreve meir etter at avtalen var ferdigforhandla. I kontrakten står det at raideren skal oppfylles. Du får også raideren nesten med en gang du kontakter booking-firmaet til en artist/gruppe. Så at de ikke visste om det på forhånd er veldig bullshit. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Tre speil i helfigur? Lurte litt på den jeg også, hva skal de med tre speil i helfigur? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Konge! Turboneger ruler! Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Lurte litt på den jeg også, hva skal de med tre speil i helfigur? speile seg, kanskje. Lenke til kommentar
snoopg Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Høres ikke så ille ut med tanke på hvor mange som skal oppnå bakrus og hukommelsestap, men HEINEKEN??! heineken ftw! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 det der var ikke så mye i forhold til andre band. motorhead f.eks har en mye dyrere liste enn det der. men så er de et mye større band også da.. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 det der var ikke så mye i forhold til andre band. motorhead f.eks har en mye dyrere liste enn det der. men så er de et mye større band også da.. Michael Jackson. Da snakker vi liste. Lenke til kommentar
snoopg Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 nei, med jackson er det snakk om årsbudsjettet for et lite land Lenke til kommentar
War Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 (endret) Michael Jackson. Da snakker vi liste. Lager med nye hvite neser :!: Endret 26. september 2005 av War Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 GO Big Bang! de er mye bedre enn turboneger(min mening) og de vil bare ha et flax-lodd! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Turbonegro is the PIMP's. Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Er ikke noe gale i dette.. er sånn det skal vere! Er verre med Zack Wylde som avlyste en konsert fordi det mangla en øl i ene kassa han krevde for å spille Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) Tror det er en god del av dere her inne som ikke har fått med seg hele saken. Det står i kontrakten at raideren skal oppfylles, så og ikke oppfylle den, det er kopntraksbrud. Så det. I tilleg så har turbonegro med seg et crew på litt over 20 man, så det er mange som skal føs. En annen ting er at raideren blir betalt av overskudde man sitter igjen med etter en konsert, så det er ikke så galt, akuratt. Og som sagt her er ikke den raideren noe i forhold til andre rockeband. Endret 26. september 2005 av kengdal Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) Er ikkje akkurat nytt at band kjem med slike lister. Har sett mykje verre enn det der. *kek, leste berre side 1* Endret 26. september 2005 av Satrucci_ Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) men HEINEKEN??! HEINEKEN PS: Hvis det står i kontrakten at raideren skal oppfylles er det rett å rimelig at den blir det Endret 26. september 2005 av AssKicR Lenke til kommentar
Jan Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 hah, var dette noe nytt for trådstarter? Lenke til kommentar
War Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 (endret) De kan jo bestille hva de vil for meg , jeg synnes det bare er jålete. TLF: ring* Hei, er det turboneger? Turboneger: Ja Agent: -Kan dere spille på samfundet 30mai ? Turboneger: Ja, hvis vi får ... (4 timer etter) + speil i helfigur. Agent: eeh.. Kan dem ikke heller ta mer for å være der, og kjøpe dette selv? Tenk om noen hadde ringt deg og spurt om du ville opptre, hadde du ikke da følt deg dum om du satt i 1 time og fant på ting du skulle ha, dundersalt og brune nonstop. Endret 26. september 2005 av War Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå