War Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 (endret) DETTE KREVER TURBONEGER: for en konsert. ** 100 flasker Heineken ** 4 flasker Bollinger Spésial Curvée Brut Champagne ** 4 flasker Serego Alighieri Vaio Armaron, Armarone Della Valpolicella Classico 1998 (rødvin) ** 4 flasker Campagnola Amarone Della Valpolicella Classico 1999 (rødvin) ** 4 flasker fransk Chardonnay-vin (hvit) ** 2 flasker vodka ** 1 flaske gin ** 1 flaske god brandy ** 24 bokser Red Bull ** 50 flasker mineralvann uten kullsyre (ikke Evian) ** 24 flasker mineralvann med kullsyre ** 72 flasker brus ** 50 rene håndklær ** 15 pakker sigaretter ** Tre speil i helfigur ** Frisk frukt ** Et utvalg av sjokolade, potetgull og godteri ** Brødmat og diverse pålegg >br> ** Full middag til 15 personer (ikke fastfood eller takeaway). For sliten band.Håper ingen bestiller dem , makan til overlegene slasker. Ottamartnan nektet å etterkomme Turbonegers krav om servering backstage. I stedet har de offentliggjort bandets såkalte «raider». Nå truer Turboneger med å avlyse konserten på Otta. YES!! _______________ På sine raidere krever det kristne rockebandet Silver fem pene massasjejenter backstage. De ønsker også truser, sokker, alkohol, sigaretter, te og dundersalt. Må innrømme at begge brødrene mine spiller i silver, makan til tullinger har de blitt også. Endret 25. september 2005 av War Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Ahh.. Turboneger klarer å lage morro som vanlig. Har ingenting imot raideren deres, hvis de kjøper alt på den kommer prisen på ca. 13000 kr... 13000 kr på 20 crewmedlemmer + band + masse gjester som kommer backstage er ikke mye! Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Som JihadInMyMind er inne på så er dette for hele crewet, ikke bare gutta selv. Jeg synes ikke dette er så urimelig, verre med de som absolutt må ha rosa tapet osv. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Tre speil i helfigur? Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Klart de må ha raiders. De er Norges beste rockeband og må jo selvfølgelig ha norges beste raiders å. Stå på, Turbonegro Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 De er Norges beste rockeband Der finnes det vel litt delte meninger Lenke til kommentar
embark Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 De er Norges beste rockeband Der finnes det vel litt delte meninger Jepp. Og Turboneger er ikke øverst på lista hos meg. Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 its rock n roll Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Ottamartnan er like ved skolen min, og det er mange jeg kjenner som blir skikkelig skuffa om de ikke opptrer. Men jeg støtter det at de ikke gir dem det de krever. Når du kommer med en så lang liste, og nekter å opptre dersom det mangler noe på lista, ja da har stjernestatusen tatt vel mye overhånd, og det er på tide å komme ned på jordan igjen. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Så kjem jo dette oppå det som betalinga som dei får for jobben. Først skal me ha betalt også skal me ha ekstrabetaling for å komme etter at kontrakta er signert. Synes dette blir rett og slett for dumt. Er du artist er dette heilt legitimt, andre plasser hadde dette vore eit alvorleg kontraktsbrudd å kreve meir etter at avtalen var ferdigforhandla. Lenke til kommentar
War Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 Banda kan kjøpe sin egen drikke, og kun få penger for konserten, så får de selv leie inn det de vil ha. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 (endret) Ottamartnan er like ved skolen min, og det er mange jeg kjenner som blir skikkelig skuffa om de ikke opptrer. Men jeg støtter det at de ikke gir dem det de krever. Når du kommer med en så lang liste, og nekter å opptre dersom det mangler noe på lista, ja da har stjernestatusen tatt vel mye overhånd, og det er på tide å komme ned på jordan igjen. Ey går du på Otta Nevnarion? WTF! Jeg også (ikke går, men bor) Men tilbake til topic; Synes lista er fornuftig jeg Endret 25. september 2005 av P-in-P Lenke til kommentar
ViVentis Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Tåpelig av dem å gå til media med engang da. Burde heller tatt det opp med Turbonegro i dialog og kommet frem til en løsning der. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Ottamartnan er like ved skolen min, og det er mange jeg kjenner som blir skikkelig skuffa om de ikke opptrer. Men jeg støtter det at de ikke gir dem det de krever. Når du kommer med en så lang liste, og nekter å opptre dersom det mangler noe på lista, ja da har stjernestatusen tatt vel mye overhånd, og det er på tide å komme ned på jordan igjen. Ey går du på Otta Nevnarion? WTF! Jeg også (ikke går, men bor) Men tilbake til topic; Synes lista er fornuftig jeg OT: Jepp det gjør jeg Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Britney Spears ber, ifølge samme avis, om at backstage-området skal se ut som en møblert leilighet. Hun krever også telefon med hemmelig nr. Hvis noen ringer mens hun har telefonen, krever hun arrangøren for 50 000 pr. oppringning. syns britney sin er litt verre da. Lenke til kommentar
stout Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Høres ikke så ille ut med tanke på hvor mange som skal oppnå bakrus og hukommelsestap, men HEINEKEN??! Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Er jo ikke akkuratt "liten" vokalisten der så... HEhe, han trenger vel litt mer enn en gjennomsnittlig fyr... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 (endret) Betale 213.000 for en gjeng svette mannfolk i latexklær..? Allow me; LOL Endret 25. september 2005 av Marvil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå