jamescaswell Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 Da er 2 stk bestilt. Takker alle for informative innlegg. mvh james Lenke til kommentar
thomasoi Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Hvilken butikk ble det?? Pris? Lenke til kommentar
jamescaswell Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 hei. 2 stk LaCie 250 GB med USB 2. (porche design). Bestilte fra fra www.shg.no , de har disse til 1200 nok / stk. ( 100 stk på lager iflg shg). (Jeg må nevne at det har vert noe problemer med å bestille fra nettsiden deres,,innlogging og handel har blitt avbrutt flere ganger, ,men til til slutt virket det.) beste hilsen james Lenke til kommentar
sinur Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Bør jeg kjøpe usb 2.0 eller firewire? Jeg har mulighet for begge tilkoblingene. Er firewire verdt de 200 kronene ekstra? Lenke til kommentar
jamescaswell Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 Jeg lurte paa det samme....jeg ble anbefalt usb2 saa lenge du har usb porter tilgjengelig saa er det "plenty". Usb er og litt kjappere enn firewire. Jeg bestilte ren usb versjon. mvh james Lenke til kommentar
holabaloo Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Hei ! lurer på om noen har prøvd USB diskene fra Western digital ser de er kjempebillig her nå: http://www.psdata.no/ps.asp?it=113757&mlevel=010400 hvordan er de med hensyn til støy og stabilitet ...? merkelig at jeg ikke kan finne noen tester på nettet . geir Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Bestilte meg en LaCie jeg også Kjekt å ha.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå