lasus Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 når e skur på dataen min så står den dere windows oppstart greio å surrer i ett sett , den pleier å vre 15 sekund , men den gir seg ikke , noen som har peiling på ka som er gale ?? TUSEN TAKK FOR ALLE SVAR Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Har du prøvd å installere Windows på nytt? hadde samme problem selv, innstallerte windows på nytt, men det samme skjedde igjen, fant ut at det var hd som haddde tatt kvelden. Lenke til kommentar
lasus Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 Har du prøvd å installere Windows på nytt? hadde samme problem selv, innstallerte windows på nytt, men det samme skjedde igjen, fant ut at det var hd som haddde tatt kvelden. eg har fått fikset det n, men på en merkelig måte , eg måtte dra ut av hardisken som xp er installert på og så sette i xp cden og starte maskinenen , etter der så måtte eg sette i hardisken igjen før instalasjonenen har registrert at hardiskene er der , det gikk ikke an å få opp instalasjons menyen når begge hardiskene var koplet til , det synst eg er litt merkeli ....... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå