Gå til innhold

Merkelige lydproblemer, trenger hjelp!

Gjest Slettet-rOwOH6vg

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-rOwOH6vg

jeg har noen merkverdige lydproblemer med pc`en min. Den er passe ny og jeg har selv bestemt og satt sammen komponentene. Pc`en er kraftig og funker fjell på alt annet enn lyd. ok, følg nøye med på problemet mitt:

Jeg har lyd fra all musikk på alt fra itunes, windows mediaplayer, winamp Osv.

Jeg har lyd fra all film jeg spiller fra windows mediaplayer eller winamp. Men ikke fra programmer som Real vlc player.

Jeg har også lyd fra alle spillene mine, ingen problemer der.

Lydproblemene mine er innen windows selv,flash animasjoner og msn messenger.

Jeg har ingen lyder i windows xp, som logg inn lyd, andre klikk lyder, error lyd Osv.

Jeg har formatert windows 3 ganger, med 2 versjoner. Jeg har prøvd mange forskjellige lyddrivere men ingen funker bedre enn den andre.

Så skjedde det mest merkelige, jeg var nettop på msn og chattet, så startet jeg opp en videosamtale med noen. Da fikk jeg plutselig lyd i alt fra msn messenger, windows og hele pakken. med en gang jeg avsluttet samtalen forsvant lyden og det samme gamle problemet var ett faktum. Har noen andre opplevd noe lignende?

der er neppe en driverfeil, jeg har sjekket device manageren 100 ganger, uten å finne noe feil. Jeg har også kjørt "dxdiag", direct x feilsøking. Hverken direct sound eller direct music virker, men det funka når jeg hadde en videosamtale oppe.

Kan noen vennligst ta seg 10 minutter av sin kostbare tid og hjelpe meg?? :cry:

Pc specs:

Cpu: AMD64 3800+

Hovedkort: Asus a8n-sli Deluxe

Ram: 1024MB DDR 233

Lydkort: Integrert i hovedkort, Realtek AC`97 ALC850

Skjermkort: ATI Radeon x700pro 256mb

Operativsystem: Windows xp professional english version

Kan legge ved mer info hvis det trengs

vennligst hjelp meg på denne..... :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...