OeO Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Har funnet ut at usenet er noe jeg vil betale for. Har prøvd usenetserver.com sitt 3 dagers tilbud og til å starte med var hastigheten fantastisk, 450kb/s stabilt. (sitter på 4mbit linje). Etter en dag sank denne til rundt 100, og var dette eller lavere resten av perioden. Akkuratt nå har jeg betalt for 1 mnd med newshosting.com, og de har enda bedre completion, og lurer også på om de har bedre retention enn unsenetserver. Desverre er hastighetene her litt skuffende, stabilt på 130kb/s. Det jeg lurte på var hvilke servere dere bruker som dere får gode hastigheter på, men god completion, ikke nødvendig med den høyeste retention. Helst ikke mer enn 15$/mnd, men kan strekke meg litt til... Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Jeg har nå brukt Astraweb sin server i 4 dager, og er så langt veldig fornøyd. Har Telenor Online ADSL Ekstra (4 Mbit), og jeg oppnår så å si alltid full realistisk hastighet (ca. 480 kilobyte/s). Man kan enten kjøpe ubegrenset tilgang for 15 dollar/mnd, eller kjøpe "pakker" på 25GB ($10), 65GB ($25) eller 250GB ($100). Av teknisk info, så oppgis Completion til 99%+, samt at Retention er 25 dager på alle nyhetsgrupper. Lenke til kommentar
bte Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Har en kompis som bruker dette, han oppnør 830-860 kb/s stabilt med nextgentel Echo (8Mbit) Lenke til kommentar
walla Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 newshosting har 4 connections på unlimited pakken, en connection bør gi mer enn 130KB/s. ganger du det med 4 så bør du få over 500KB/s. offisielt så er retention på newshosting 24 dager, men de holder på å oppgradere servern til 45 dagers retention, så folk har klart å laste ned filer eldre enn 30 dager med newshosting. fordelen som newshosting har over andre servere er at du kan logge inn med 2 ip'er samtidig. altså 2 personer kan ha 2 connections hver og laste ned samtidig. andre alternativer er 100proofnews.com og newsdemon.com. men har ingen erfaring med disse Lenke til kommentar
[BZ]cy_demon Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 www.easynews.com, laster full hastighet paa nextgentel bravo. paa universitetet her i nederland laster jeg med peak paa 2600kb/s mean hastighet er rundt 2000kb/s De har et glimrende web interface som gjoer at du ikke trenger noen ekstern newsreader. Du kan bruke newsreader, men trenger ikke.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå