graks Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 jeg er på utkikk etter et pvc kort som kan ta opp programer fra tv. det som er viktig for meg er at jeg kan ta opp i divx format,og ikke bare i mpeg-2. så fant jeg kort fra snazio,finnes slike produkter i norge?. http://www.snazzishop.com/pvr.asp Lenke til kommentar
bluescreen Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 (endret) Ja, mange! Sjekk prisguide. Regner med du mener pvr og ikke pvc? Endret 24. september 2005 av bluescreen Lenke til kommentar
graks Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 alle pvc kort jeg har sjekket tar bare opp i mpeg2 eller svcd.jeg vil ha noe som kan ta opp i divx eller xvid slik som kortet fra snazio. Lenke til kommentar
bluescreen Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Hauppage har plugins for å ta opp i Divx Lenke til kommentar
RoosterX Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Plextor ConvertX PVR tar opp i DivX, forøvrig søk i forumet før du poster noe, spørsm. er svart på mange ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå