Danrase Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 (endret) fikk nettopp min nye Western Digital eksterne HD med 320GB, men når jeg prøver å installere, vises den ikke i explorer når den er koblet i USB2 porten. jeg har prøvd å avinstallere med den medfølgende driverCD'n, men denne installerer/avinstallerer for det meste et rogram(retrospect) jeg ikke har bruk for i det hele tatt... prøvde å avinstallere med retrospect programmet, og installere på nytt (WDC - help) men funket ikke det heller... begynner etter hvert å bli litt desp... første gangen jeg kjørte disken spurte windows om den skulle installere den selv, jeg svarte da nei, siden jeg trodde det ville funke best med driverene fra CD. hadde vore fint om none i hvertfall kunne fortelle meg hvordan jeg kan fjerne alt som har med drivere, så kanske windows finner den selv. Endret 24. september 2005 av logbot Lenke til kommentar
Baktus_79 Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Fjern alle driverne du nå har lagt inn fra CD'n. Plugg ut disken fra USB konnektoren, og start opp maskinen uten disken. Når maskinen er startet opp igjen, plugg inn disken i USB konnektoren. La da Windows ordne med driverne. Dette skal forhåpentlig hjelpe Lenke til kommentar
Danrase Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 problemet var mer av sorten "hvor i all verden er driveren jeg skal slette", da jeg allerede har avinstallert driverene med CD flere ganger, og dette ikke funket slik at windows spurte meg på nytt. Lenke til kommentar
Baktus_79 Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Litt trøtt og sliten i huet nå, men hva med en "System restore" hvis du feks bruker Windows XP? Lenke til kommentar
Danrase Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 skulle kanskje gjort det, men forrige gang jeg gjorde det for bare småting, ente jeg opp med en komplett formatering... dette hadde vært greit nok, hadde jeg først fått alt jeg trenger over på harddisken, som jeg ikke får til å fungere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå