TurtleMan Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Hei. Har vært trofast seer av alle disse TV serien i mange år nå. Jeg lurer på følgende: Er disse seriene sluttet å produsere? Har siste Sesong av følgende programmer. Fastlane Friends MacGyver Punk'd South Park The Osbournes Yes, dear Er det noen som vet om disse har sluttet å produsere? Kommer det nye sesonger av disse? Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Friends lages hvertfall ikke mer, MacGyver tror jeg ikke produseres mer, og The Osbournes er jeg litt usikker på, men jeg mener å huske at de ikke ville mer..... resten aner jeg ikke om fortsatt produseres eller ikke Lenke til kommentar
Döden Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Fastlane ble det bare laget èn sesong av, MacGyver og Friends er slutt, men det ryktes om nye episoder fra sistnevnte senere. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Hei. Har vært trofast seer av alle disse TV serien i mange år nå.Jeg lurer på følgende: Er disse seriene sluttet å produsere? Har siste Sesong av følgende programmer. South Park Comedy Central announced on Thursday that it had signed an agreement for 3 more years, taking the South Park tally to 12 Seasons! The new contract calls for 14 new South Park episodes a year through 2008, with creators Trey Parker and Matt Stone continuing to write, direct and edit the show. Så nei. South Park får vi nok mer av i framtiden. Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 han som spilte i macgyver er hovedpersonen i en anna serie nå som ennå sendes å lages...dough ikke i norge desverre... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Macgyver er død, så våger meg på å si at vi har sett det siste fra ham. Hvorfor sier alle det.. Serien er dog død ja, men DVD versjoner har begynt å komme nå "First telecast: September 29, 1985 Last telecast: August 8, 1992" Er stolt eier av sesong en Lenke til kommentar
co2 Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 South Park sesongen 2005 begynner igjen i Oktober, etter en lengre pause Lenke til kommentar
BeachDumb Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 MacGyver også kjent som Richard Dean Anderson spiller for tiden General Jack O'Neill i TV-serien STARGATE SG-1 som er inne i sin niende sesong =) TV-serien MacGyver startet i 1985 og ble avsluttet i 1992, det finnes forresten noen filmer som ble sendt på TV i 1994 MacGyver: Lost Treasure of Atlantis MacGyver: Trail to Doomsday Utrolig hva man finner på nettet.. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Jaha, jeg hadde ikke fått med meg at South Park var kommet i gang igjen. Mener å ha lest at Trey og Matt ikke hadde et så godt forhold - derfor stoppet serien ... Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 www.tv.com Der finner du alt du vil vite om pågående, gamle og obskure TV serier. AKIRA Lenke til kommentar
TurtleMan Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 Noen som vet når Season 6 av Viva La Bam kommer?? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 *spoiler* Nå, Richard Dean Anderson har vel sluttet som fast medlem i Stargate. Men det hender jo han dukker opp i en og annen gjesterolle som O'Neill da. Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Han som spilte sjefen til Macgyver døde for et par mnd siden.. ikke Richard Dean Anderson. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 (endret) Tror ikke "Yes, Dear" er slutt. Tv2 begynte jo å sende episoder av en ny sesong, men så ble det borte? Endret 28. september 2005 av Stine Lenke til kommentar
Bone Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Jaha, jeg hadde ikke fått med meg at South Park var kommet i gang igjen. Mener å ha lest at Trey og Matt ikke hadde et så godt forhold - derfor stoppet serien ... Noen som har noe mer info angående dette!? Lenke til kommentar
DevN Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Noen som har noe mer info angående dette!? Sikkert bare et falskt rykte jeg plukket opp på forumene på IMDb.com. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 De ble uvenner mens de lagde South Park filmen. De jobber sammen nå, men kommer aldri til å lage en film sammen igjen(sa de etter Team America filmen) Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Tror ikke "Yes, Dear" er slutt. Tv2 begynte jo å sende episoder av en ny sesong, men så ble det borte? Utrolig kjipt, for den serien var artig. Sikkert et mer populært program som kom i stedet. Tv2 skifter ofte på sånne lette program. Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Noen som vet når Season 6 av Viva La Bam kommer?? Det kommer ikke flere sesonger. Sesong 5 var den siste. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Noen som vet når Season 6 av Viva La Bam kommer?? Det kommer ikke flere sesonger. Sesong 5 var den siste. hm, ikke lenge siden jeg så en reklame på MTV om at det skulle kom en ny sesong.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå