Trexz Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Eg kjøpte eit Ati sapphire x850xt for noen måner siden, og siden den gangen har eg angret på det. eg har ein dålig følelse om at eg ikkje får den kvaliteten eg har betalt for. eg har catalyse 5.6 driver, og eg kan spile spill som world of warcraft på det beste men det some er LOL, er at eg har den drid graffiken på cs 1.6 har ein dålig fps og det lager når det er mange på ein plass. så eg lurte bare på om det er noen som vett hva det kan vera?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 (endret) Hva med å søke på supportsiden til spill-produsent.. elller de mange "gamer-fora" på nett? Eller kansjke bare Google? Selv er jeg jo bare en "benchmark-hore", men jeg har da fått med meg at det er en del spill som må "patches" for å fungere tilfredsstillende med visse kort/drivere.. Kortet ditt er ihvertfall mer enn bra nok til alle dagens spill.. Endret 24. september 2005 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Første jeg ville gjort var å legge inn Cat. 5.9 Ellers spiller jeg selv lite CS, men siden du får "bra grafikk" i WoW, så betyr vel det at du ikke har stillt inn OpenGL instillingene dine? (WoW er vel D3D, mens CS1.6 kjører OGL?) Lenke til kommentar
Trexz Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 Nå har eg lagt inn cata 5.9 og eg prøvde cs1.6. det var den same fps dropen den hopper helle veien og eg har skreve fps_max 101 i consolen, og eg spiler det på openGL 740x540. Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Hva slags prosessor har du? Hva slags linje? Lenke til kommentar
Trexz Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 (endret) eg har ein p4 2.6ghz med 2mbit linje med geil ddr 2x512mb duel channel Endret 25. september 2005 av Trexz Lenke til kommentar
ExTerminator Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Hva med og teste ut Omegadriverne? http://www.omegadrivers.net/ Lenke til kommentar
Trexz Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 (endret) eg prøvde med omegadriveren men det vart bare dårligere eg har prøvd alt eg veit om sjærmkort og spurt venner som kan med pc men dei veit ikkje hva det kan vera. så eg hoper det er noen some veit noe om hva eg kan gjer??... Endret 25. september 2005 av Trexz Lenke til kommentar
Trexz Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 ingen så vett noge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå