AH Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 (endret) Noen som vet hvor jeg får tak i Motorola V1050? Endret 24. september 2005 av AH Lenke til kommentar
voluz Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Noen som vet hvor jeg får tak i Motorola V1050? Motorola V1050 er en Vodafone-telefon, så selges vel bare i land som har Vodafone som telefonoperatør. Så ingen norske nettbutikker som har den isåfall. Mulig den er låst til å bare virke med Vodafone også. Men fet telefon ja... stygg antenne, though. Lenke til kommentar
AH Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 Vil det hindre meg å bruke den i bla i norge? Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Lås den opp så blir det ikke noe problem. Lenke til kommentar
voluz Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Vil det hindre meg å bruke den i bla i norge? Kommer an på hvordan den er låst. Men kjøper du den i butikk får du jo ikke kjøpt den uten Vodafone-abonnement, og da kan du jo bruke den i Norge. Men regner med det er svinedyrt. Kan sikkert låses opp ja. Må bare finne noen som gjør det da. Kanskje ikke enkleste sak med en såpass ukjent telefon... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå