carwasher Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 hei. har nettop kjøpt meg en mercedes 190 2 liter 89 modell. får den på onsdag så lurte jeg på om det var noen sopm hadde eventuelle tips jeg kunne gjøre med den ? det er 17" felger påd en og den er litt senka... så skal jeg ta å få allt interiøret svart og så skal jeg få fiksa opp lakken i den litt tenkte jeg. noe annet jeg kunne gjøre ? må ha ny eksos snart foresten. får jeg mere krefter i den om jeg lar være å bruke katalysator ? er gaske ny på dette bilgreiene Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Du finner mange flotte 190'er på www.mb190klubb.com . Mye inspirasjon der. Legg gjerne t bilde av bilen når du har fått til noe. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 EVO-styling.. Rieger har vel dette vertfall. Lenke til kommentar
carwasher Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 Du finner mange flotte 190'er på www.mb190klubb.com . Mye inspirasjon der. Legg gjerne t bilde av bilen når du har fått til noe. ok takk takk .. fant en den inspirasjon der jah skal få slengt ut noen bilder så fort jeg skal ta "før" bildene mine Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Du finner mange flotte 190'er på www.mb190klubb.com . Mye inspirasjon der. Legg gjerne t bilde av bilen når du har fått til noe. ok takk takk .. fant en den inspirasjon der jah skal få slengt ut noen bilder så fort jeg skal ta "før" bildene mine Skal nemlig ha samme bli engong,, så er spent å se om du får det til. Lenke til kommentar
carwasher Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 Du finner mange flotte 190'er på www.mb190klubb.com . Mye inspirasjon der. Legg gjerne t bilde av bilen når du har fått til noe. ok takk takk .. fant en den inspirasjon der jah skal få slengt ut noen bilder så fort jeg skal ta "før" bildene mine Skal nemlig ha samme bli engong,, så er spent å se om du får det til. hehe skal nokk ikek gjøre di aller største modifikasjonene på den i og med att jeg ga 20k for den .... men den skal gjøres slik att jeg får en del respekt vertfall skal holde på med den til februar da jeg får lappen. da skal lakken vertfall være klar regner jeg med. og interiøret kanskje Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Husk at det er en Mercedes (europeisk bil) og ikke noe japsebil. Hold det til det enkle og stilrene, ikke noe aluvinge og spinnere. Lenke til kommentar
carwasher Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 Husk at det er en Mercedes (europeisk bil) og ikke noe japsebil. Hold det til det enkle og stilrene, ikke noe aluvinge og spinnere. hehe det vet jeg godt. skal fortsatt prøve å holde på "mercedes preget"... men må sporte den litt opp kan ikek kjøre rundt i en gubbebil Lenke til kommentar
christianlie Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 www.dekkportalen.no har elegante detaljer til denne bilen, tror og de skaffer komplett carbon og alu interiør til w201 190E Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå