MKej Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 (endret) Hva synes dere om 10.5, som går på tv2 mandager kl 21.40 er det en bra erstatter før 24 Edit: det var vist et tråd om tre brødre som ikke er brødre så jeg bytta om hele tråden Endret 24. september 2005 av MKej Lenke til kommentar
embark Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 (endret) Så første episoden. Virka litt billig. Desuten var det utrolig teit med det toget. Jorda datt ned bare der som skinnene gikk, og ingen andre plasser. :!: Endret 24. september 2005 av Ferr Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 dårligere tv skal man lete litt etter... lete til du kommer til tv3.... Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 (endret) Synes det var kjedelig. Bortsett fra det, var det litt kjedeligere enn det jeg forklarte før forrige punktum. Endret 24. september 2005 av CobraM Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Dritdårlig.. Det med toget var tragisk ja, også stoppa det liksom når toget hadde detti nedi da.. Også var det filma helt som 24, med skjermen oppdelt i flere deler.. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Så jeg skal bruke mandagskveldene mine til noe annet? Takk for tipset. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Og jeg som ikke fikk med meg episoden Ser ikke ut til å ha mista så mye. Men litt lyst å se det igjen på mandag. Reklamen virka ikke så utrolig gal, men....stole på reklame eller forum-folk? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Jeg så litt frem til denne serien, men jeg ble ganske skuffet. Veldig B-preget førsteepisode med dårlige spesialeffekter og klisjéer til tusen. Ta for eksempel faren og jenta som hadde et dårlig forhold fordi faren aldri var sammen med henne osv. Lurer på hvordan det ender. Bakken som sprakk bak toget er også nevnt, det var bare teit. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Dette her er vel mere en miniserie enn en serie. Så denne for litt over et år siden i utlandet og da var det to epiosder hver på 1t og 30min hvis jeg ikke tar feil. Slutten er jo ganske bra da, samt at spesiallefekktene på slutten virker meget bra laget. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Jeg så litt frem til denne serien, men jeg ble ganske skuffet. Jeg også Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Sjølve idèen med eit katastrofeprogram er i utgangspunktet god, spesielt i desse tider med orkan, flodbølger og gudane veit kva. Men det kan virke som dei ikkje har nok å rutte med, sidan heile programmet virka litt som B-produksjon. Det er betre ting å gjere enn å følge med på 10.5 synest eg. Lenke til kommentar
SilentBob Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Ja det med toget var jo helt tragisk. Akkurat når toget falt nedi, så slutta jordskjelvet. Hu tenåringsdama kommer til å irritere livet av meg, "daaaaaad, what going on daaaaad". En hundrings på at hu havnet i trøbbel på grunn av at hun gjør noe som faren sa hun ikke skulle gjøre. Blir vel samme som Elisha Cuthbert i 24, noe eye-candy må man jo ha. Også hun med den teorien som ingen trur på. Hele sparekontoen min på at hun har rett. Og til slutt, det absolutt værste; jeg kommer nok til å følge med og sitte å irritere meg over detaljer hver eneste mandag... Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Også hun med den teorien som ingen trur på. Hele sparekontoen min på at hun har rett. Næmmen!!?? Hva får deg til å tro det da?? Jeg vedder alt jeg eier på det jeg også.. Men hvor mange episoder skal det være? Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Vel slutten er meget bra. Da jeg så 10.5 var det kun 2 episoder (hver på 1t 30min) Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Her har vi mange klisjèr i serien 1.Forskeren har rett, men ingen vil tro henne 2.Presidenten vil gjøre "alt" for folket 3.Presidenten er skikkelig "down to earth" Pluss at det er UMULIG for et jordskjelv og øke mens det er igang Pluss at en jordskjelv går etter et tog, er bare, vel, DUMT! Men, dette er hjernedød underholdning på sitt beste, noe man kan sitte og le av, på en grå mandag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå