Gå til innhold

Hva synes dere om 10.5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg så litt frem til denne serien, men jeg ble ganske skuffet. Veldig B-preget førsteepisode med dårlige spesialeffekter og klisjéer til tusen. Ta for eksempel faren og jenta som hadde et dårlig forhold fordi faren aldri var sammen med henne osv. Lurer på hvordan det ender. :roll:

Bakken som sprakk bak toget er også nevnt, det var bare teit.

Lenke til kommentar

Sjølve idèen med eit katastrofeprogram er i utgangspunktet god, spesielt i desse tider med orkan, flodbølger og gudane veit kva. Men det kan virke som dei ikkje har nok å rutte med, sidan heile programmet virka litt som B-produksjon.

Det er betre ting å gjere enn å følge med på 10.5 synest eg.

Lenke til kommentar

Ja det med toget var jo helt tragisk. Akkurat når toget falt nedi, så slutta jordskjelvet.

Hu tenåringsdama kommer til å irritere livet av meg, "daaaaaad, what going on daaaaad". En hundrings på at hu havnet i trøbbel på grunn av at hun gjør noe som faren sa hun ikke skulle gjøre. Blir vel samme som Elisha Cuthbert i 24, noe eye-candy må man jo ha.

Også hun med den teorien som ingen trur på. Hele sparekontoen min på at hun har rett.

Og til slutt, det absolutt værste; jeg kommer nok til å følge med og sitte å irritere meg over detaljer hver eneste mandag...

Lenke til kommentar

Her har vi mange klisjèr i serien :D

1.Forskeren har rett, men ingen vil tro henne

2.Presidenten vil gjøre "alt" for folket

3.Presidenten er skikkelig "down to earth" :p

Pluss at det er UMULIG for et jordskjelv og øke mens det er igang ;) Pluss at en jordskjelv går etter et tog, er bare, vel, DUMT! :p

Men, dette er hjernedød underholdning på sitt beste, noe man kan sitte og le av, på en grå mandag ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...