jajasikkert Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Som i topic hvilken drivere er best til mitt club3d radeon x800 rx 256 mb kort.. skal bruke det til WoW Lenke til kommentar
jajasikkert Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 selv om du gir meg en link sier det meg ikke hvem drivere som er best til wow.. vær mer direkte. navn på driverne Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Du trenger enten en offesiell ATI eller en Omega driver til skjermkortet ditt. Er ikke mye som skal til vettu. ATI sine Cat 5.9 drivere eller Omega Drivere Lenke til kommentar
jajasikkert Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 de er bedre en de driverne som følger med? Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 de er bedre en de driverne som følger med? Jup hvis du nettop har kjøpt deg skjermkortet følger det med sikkert noen gamle drivere på den medfulgte CD`en. Det er veldig lurt å oppdatere til nyetse drivere og Cat 5.9 er de nyeste. Dette spessilet his du skal spille spill. Lenke til kommentar
jajasikkert Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 Så hva anbefaler du jeg tar da? direkte link til begge helst.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå