no name needed Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Hver gang jeg starter opp et spill, blir skjermen svart, og den søker etter "analog input" eller "digital input". Maskinen står fortsatt å går, men det er bare reset knappen og AV/PÅ knappen som funker. Det samme skjer når jeg åpner Catalyst Control Center og skrur 3D kvaliteten opp på max. Jeg hadde ikke rørt maskinen på 2 måneder, og den funket fint før. Nå har jeg formatert, oppdatert til nyeste drivere og flyttet rundt på PCI kortene og RAM'en i pc'en. Desperat her! Abstinenser etter WoW! Sapphire Radeon 9800pro 256 MB Athlon XP 2800 1GB RAM Asus a7n8x hovedkort. Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 (endret) Har du installert driverne til Hovedkortet? Oppdatert til de siste?? Anbefales! Sjekket etter best mulig driver for WoW med 9800 kortet? Ciao Endret 24. september 2005 av Master Chiun Lenke til kommentar
no name needed Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 Jeg har de nyeste driverne til både HK, bios, skjermkort, monitor osv... Men jeg har ikke funnet noe om hvilke som er best til WoW... Lenke til kommentar
Cyclops Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 (endret) Om du bruker powerstrip eller andre programmer som setter opp din refresh rate på skjermen, så kan det være årsaken. Se om du har noe programmer som kjører i bakgrunn. Bruker du Omega driver f.eks? Vet at den har en slik program som setter opp ditt refresh rate. Endret 25. september 2005 av Cyclops Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå