nalle Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 eg har planer om å kjøpe meg ny pc og så har eg lyst til å drive med lit Casemoding. å so lurer eg på om der bare "blo harry" å legge in katode/neonlys sjøl om det virker lit kult??? Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 nei, hvorfor skulle det være det? hvis du har råd så lager du sånn plexiglass vindu og har akvarium med fisk inni, eller hiver noen ørret i vanntanken på vannkjølingen om du har det. Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Quote: Den 2002-08-15 22:33, El_PoLLa skrev:nei, hvorfor skulle det være det? hvis du har råd så lager du sånn plexiglass vindu og har akvarium med fisk inni, eller hiver noen ørret i vanntanken på vannkjølingen om du har det. Det der var faktisk jævlig bra sagt Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 *applaus* :smile: ørret i vanntanken.... Priceless... :smile: Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Egentlig en uutforsket ide dette. Å ha akvarium i vinduet på PC'n. Tenk så avslappende å se på fiskene..hvem trenger akvarium-skjermsparer da? Og man kan drive oppdrett på småfisk og selge til dyreforretninger og tjene masse schpenn. Trenger jo ikke være et spesiellt bredt akvarium? Fiskene har jo minne på 3 sekunder (hvertfall gullfisker), derfor de aldri blir lei av å svømme rundt..tror nå jeg). Nei, ny utfordring til moddere. PC-Akvarium! Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 Høh.. ifølge "Deep Blue Sea" har ihvertfall noen haier langtidsminne og intelligens høyere enn mennesker :grin: Hva med en hai i vanntanken, en Tigerhai ville vært fett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå