DonKristo Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 På dataen min er system32 mappen borte. Maskinen funker bra, men får ikke brukt f.eks cmd, finner ikke driverne o.l. Under oppstarten står det at jeg ikke har noe BIOS, men som sagt funker maskinen flott... Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 På dataen min er system32 mappen borte.Maskinen funker bra, men får ikke brukt f.eks cmd, finner ikke driverne o.l. Under oppstarten står det at jeg ikke har noe BIOS, men som sagt funker maskinen flott... Noen som kan hjelpe meg? formater og installer windows på nytt du Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Han må jo ha bios, for å stille 1st Starting Device til CD/DVD rom.. om jeg ikke husker helt feil... Lenke til kommentar
Targa_PC Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Han har nok bios, men det som vises er kansje et resultat av at han har en SATS disk. Tror melding da kommer fordi han ikke har satt opp raid. Tror jeg Lenke til kommentar
DonKristo Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 Har bare en vanlig wd 120gb ata HD. Men skjønner f**n ikke hvordan maskinen lever slik... den har jo bios.. men det står i oppstarten at den er borte. Jeg kommer nok snart til å reinstallere hele dritten snart uansett! (Håper jeg) Lenke til kommentar
ttt Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Denne tråden passer nok betre under "Programvare -> Windows", flyttes. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 kan du ikke kjøre " scf/scannow" med Windows XP CD. Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Alt er som normalt hos deg, men en prosess hindrer deg i å se mappen. Hadde ikke mappen vært der, hadde du ikke fått startet maskinen. Kjør en housecall virusscan (sig). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå