Martin A. Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Nå har det seg slik at dette er min fars pc, og han har sperret slik at vi ikke kan skrive til noen andre mapper enn vår egen (Documents and settings/brukernavn). Dette er ganske plagsomt, da vi heller ikke kan bestemme hvilke program som skal bruke hva. Som feks nettleser. Og jeg har også passordet hans, men aner ikke hvor jeg fjerner denne sperren. Håper noen her vet det Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 Bump. Lenke til kommentar
Alex_2xA Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Er ikke dette litt umoralsk? Du bør ta det opp med faren din, ettersom det er han som satt sperrene Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Ja, det er kanskje en grunn til at han har satt disse sperrene? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 En ting jeg lurer på: Hvorfor kan du ikke bare ta det opp med "Faren" din da? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 haha,dette var en utrolig dårlig skjult "gjøre hva vi vil på skolen"-sak. Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Nå har det seg slik at dette er min fars pc, og han har sperret slik at vi ikke kan skrive til noen andre mapper enn vår egen (Documents and settings/brukernavn). Dette er ganske plagsomt, da vi heller ikke kan bestemme hvilke program som skal bruke hva. Som feks nettleser. Pussig - faren ("faren"?) din var jo i forumet for en stund siden og skrev - Nå har det seg slik at dette er min pc, og jeg ønsker å sperre den slik at krapylene ikke kan skrive til noen andre mapper enn sine egne (Documents and settings/brukernavn). De skal heller ikke kunne bestemme hvilke program som skal bruke hva. Som feks nettleser. Håper noen kan hjelpe. Betalte godt gjorde han og. Kul fyr. Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 enkleste løsningen ta det opp med far din:p Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 Nå har det seg slik at dette er min fars pc, og han har sperret slik at vi ikke kan skrive til noen andre mapper enn vår egen (Documents and settings/brukernavn). Dette er ganske plagsomt, da vi heller ikke kan bestemme hvilke program som skal bruke hva. Som feks nettleser. Pussig - faren ("faren"?) din var jo i forumet for en stund siden og skrev - Nå har det seg slik at dette er min pc, og jeg ønsker å sperre den slik at krapylene ikke kan skrive til noen andre mapper enn sine egne (Documents and settings/brukernavn). De skal heller ikke kunne bestemme hvilke program som skal bruke hva. Som feks nettleser. Håper noen kan hjelpe. Betalte godt gjorde han og. Kul fyr. He he he. Den var "gøy" Og jeg går ikke på skole. Og han vet ikke selv hvordan det har kommet. Lenke til kommentar
miXer Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Men, fortsatt. Ta det opp med far din. Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 30. september 2005 Forfatter Del Skrevet 30. september 2005 Men, fortsatt. Ta det opp med far din. Når han ikke vet hvordan han har fiksa det? Han trykker på tastaturet med en og en finger. Det kan vel si sitt om hvor flittig databruker han er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå