Doobey Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Hei! Jeg var utfor et uhell og kom til å resete bios instillingene mine til default. Etter dette finner jeg ikke HDD i bios og får derfor ikke bootet opp og formatert, installert windows, som jeg hadde planer om i dag. Jeg har et MSI 865PE Neo2 motherboard, noen som vet hva som er galt, evt. hva som må fikses hadde det vært herlig, trenger alle tips doobey Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Sata-disk eller ? hvis ja> enable sata i bios og sjekk ut riktig boot prioritet... Lenke til kommentar
Doobey Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 Jeg har: "SAMSUNG SpinPoint P80 160GB S-ATA" Men finner ikke instillingen du snakket om i bios, lette på MSI forumet også men fant ikke noe om det der... Doob Lenke til kommentar
Nvidia Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 (endret) Du må huske å stille ifra "Raid" til "SATA" i bios, når du resetter bios så blir sata kontrolleren stillt tilbake til "Raid" automatisk. Det blir det ivertfall på mitt MSI hovedkort (K8T Neo2 FIR), jeg finner heller ikke min sata disk etter å ha resatt bios. Håper dette hjelper deg. Endret 24. september 2005 av Nvidia Lenke til kommentar
Doobey Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 hmmm, helt sikkert det som er problemet hos meg! Men finner ingen instilling fra "RAID" til "SATA" i bios :'( Hvis det kan hjelpe noe så starter maskinen direkte i Network Boot hvis jeg ikke går inn i bios Takk for hjelpen så langt hvertfall Lenke til kommentar
Doobey Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 Damn, der fiksa jeg det! Tusen takk for all hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå