ASDASDKL2131 Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Jeg kan ikke gjøre annet enn å ønske dere lykke til. Tror dere trenger det. Spør pent, så kan jeg sikkert sette opp en haug med ventrilo-servere om det er ønsket. CS-server kan jeg sikkert også få satt opp en del av, men jeg kan ikke garantere noe. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 (endret) Jeg tror vi må finne et passende tidspunkt for så mange som mulig. Men de serverne dere snakker om nå, hvor lenge kan vi låne/bruke de? Alle som bidrar med en (VT) server eller HLTV vil få takk i førstepost Endret 26. september 2005 av Newt32 Lenke til kommentar
Camron Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 console: record "navnpådemo"Da skal det så "Recordin to demo "navnpådemo" deretter når du er ferdig med og spille skriver du "stop" i console. Da skal det stå "Completed demo" Så kan hver enkelt person sende demoen til en som sier seg frivillig til og lage en fragmovie. Man tar selvfølgelig ut det beste av demoen selv, for ellers blir det en STOR jobb for den stakkaren som skal sette alt i sammen ja, jeg kan å starte og stoppe.. men kan ikke redigere den eller noe sånn.. men lager jeg film til meg selv da?? og dere til dere liksom?? blir det ikke litt bedre hvis vi får noe spectate og filmer oss.. litt sånn fra hjørner liksom..!? Enig...Mye bedre at noen andre tar demo av oss, i forskjellige vinkler og sånnt! Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 Altså.. Om man har HLTV blir jo alt recordet uansett. Så når man går igjennom demoen fra HLTV.. eller demoene som andre som har recordet, kan man spole frem og tilbake så mye man vil og samtidig velge hvordan view man skal bruke osv. Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Altså.. Om man har HLTV blir jo alt recordet uansett. Så når man går igjennom demoen fra HLTV.. eller demoene som andre som har recordet, kan man spole frem og tilbake så mye man vil og samtidig velge hvordan view man skal bruke osv. skjønner ikke så mye av det der jeg.. men skal vi kjøre HTLV?? Lenke til kommentar
-Raistlin- Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 jeg ble valgt sist blir vår match oxo sist da? eller kommer det også random ettersom man har tid / mulighet? Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 eller kommer det også random ettersom man har tid / mulighet? Ja. Vi får se. Kan hende vi finner en dag der alle kan. Kan hende vi finner en dag der veldig få kan. Så jeg tror vi gjør det sånn at de to teamene som skal spille må holde en viss kommunikasjon om når de skal spille. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 ssswopp og Commando_Sondre, har dere tid til å spille i dag? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Altså.. Om man har HLTV blir jo alt recordet uansett. Så når man går igjennom demoen fra HLTV.. eller demoene som andre som har recordet, kan man spole frem og tilbake så mye man vil og samtidig velge hvordan view man skal bruke osv. Så da slipper hvert enkelt spiller å ta demo av seg selv da? Noen andre gjør det for deg? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 HLTV tar opp alt. Hver enkelt spiller slipper å gjøre noe. Ezy. Lenke til kommentar
-Raistlin- Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 du ordner for oss da newt kontakt meg på msn [email protected] når du vet når vi skal spille osv Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 ssswopp og Commando_Sondre, har dere tid til å spille i dag? ja, jeg har tid.. i 9 tiden eller seinere, aller helst imorgen.. skal ferie bursdag snart.. blir 15 år.. men jeg har ikke noe snakke program eller mikroforn.. har jo msn som en mulighet, men blir domt å snakke på msn mens jeg spiller liksom.. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 ssswopp og Commando_Sondre, har dere tid til å spille i dag? ja, jeg har tid.. i 9 tiden eller seinere, aller helst imorgen.. skal ferie bursdag snart.. blir 15 år.. men jeg har ikke noe snakke program eller mikroforn.. har jo msn som en mulighet, men blir domt å snakke på msn mens jeg spiller liksom.. www.skype.com Fungerer fett 2 til 4 stk Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Men de serverne dere snakker om nå, hvor lenge kan vi låne/bruke de? Så lenge firmaet jeg jobber for eksisterer. Hvertfall Ventrilo. CS-server kan som sagt bli litt verre å få til, men HLTV kan jeg sikkert få satt opp noen av. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) Jeg kan ikke i dag, men i muligens i overimorra Skal på trening kl. 7. Skal på kamp i morra kl. 4!! Sorry EDIT: Grammatikkfeil Endret 26. september 2005 av Slettet+56132 Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Ok, mammuten. Jeg har vt og ws. Så siden vi vinner denne, så kan vi spille der Skal se om jeg får tid snart, mye stress på skolen pluss litt gaming med klanen. Hehe, må skaffe mic som funker også Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Ok, mammuten. Jeg har vt og ws. Så siden vi vinner denne, så kan vi spille der Skal se om jeg får tid snart, mye stress på skolen pluss litt gaming med klanen. Hehe, må skaffe mic som funker også Det er helt greit.. Har lagt deg til på msn, bare si ifra når vi skal game Lenke til kommentar
Matias Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Så da tar alle å recorder HLTV fra kampen på Catchgamer (med record)? Bare si i fra hvis noen trekker seg, kunne gjerne tenkt meg å spille Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Vegis, datating. Ready, set, go! Game Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Vegis, datating. Ready, set, go! Game Jepp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå