dysfunctional Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Dobbelpost gitt.. Endret 2. oktober 2005 av MacCy Lenke til kommentar
Camron Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Ja, hva skjer? Ingen som har fått tak i server? Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 Ingen som har fått tak i server? Nei. Det virker som om XoRc har tilgang til servere, men servere som "kanskje" kan bli solgt. Vi må ha en server vi vet at vi kan bruke. Som ikke kan forsvinne. En fast server.. that lasts forever. En server vi kan låne i lang nok tid til å avtale et fast tidspunkt, der alle MÅ spille.. hvis de fortsatt er interesert. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Jeg er helt klart interessert, men.... Hvor skulle vi fått tak i server da? Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Nå har vi fått tak i server. Alle som skal være med i Turnering 1 må lese dette; Vi tar så mange kamper som mulig NESTE HELG, dvs. fra fredag den 14'de. Og hvis noen ikke skulle klare å spille da, blir det helgen etter neste. Server Ip og passord vil bli lagt ut i nermere fremtid. Endret 9. oktober 2005 av Newt32 Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Du bør kanskje ikke legge ut ip og passord her da for da kan det hende at noen som ikke skal innpå kommer inn da! Send pm isedet.. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 Neida. Det gjør ikke noe. Hvordan skal de andre få specce da? Ingen andre enn de 4 som skal spille kan joine serveren. Dvs. max players 4. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Jeg vet om en som har Server. Han legger inn innlegg her snart. Lenke til kommentar
_Henning_ Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Hei, jeg har en listen cs server om jeg får delta i turnering 1 , evt turnering 2. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Åh? -- Ok, dere har server. Jeg vil melde på meg og _Henning_ til turnering 2. Endret 10. oktober 2005 av NorthGarden Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Steam klikker hos meg for tiden, har nettopp formatert, så steam har ikkje vært instalert på noen dager, og i dag når eg hoder på med "steam uppdate" så er det igen framgang. SÅ hvis problemet vedvarer, eller eg ikkje får noen løsning, så må eg melde min avskjed fra denne turneringen, med mindre noen kan hjelpe meg. Kanskje eg må formatere igjenn Eg skal vertfal gjøre mitt beste for at det skal fungere skikkelig til den 14. Oktober Er det noen som vet ka problemet er eller vet kordan eg kan fikse det? Vegard Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Altså, jeg har server som jeg kan bruke, har faktisk to jeg har tilgang til. Så kan hvis jeg har tid overvåke serveren og restarte osv. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 Alle som skal være med i Turnering 1 må lese dette;Vi tar så mange kamper som mulig NESTE HELG, dvs. fra fredag den 14'de. Legger denne i førstepost også. Ser helst at alle blir informert om dette, så dere må hjelpe meg å få alle til å vite det. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Vi har server... Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) Steam klikker hos meg for tiden, har nettopp formatert, så steam har ikkje vært instalert på noen dager, og i dag når eg hoder på med "steam uppdate" så er det igen framgang. SÅ hvis problemet vedvarer, eller eg ikkje får noen løsning, så må eg melde min avskjed fra denne turneringen, med mindre noen kan hjelpe meg. Kanskje eg må formatere igjenn Eg skal vertfal gjøre mitt beste for at det skal fungere skikkelig til den 14. Oktober Er det noen som vet ka problemet er eller vet kordan eg kan fikse det? Vegard Noen som kan hjelpe meg med problemet? Skal prøve å formatere i kveld elns. Kanskje det hjelper, det har jo fungert før. Vegard Endret 12. oktober 2005 av vegis Lenke til kommentar
-Raistlin- Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 øh. hvis du formaterer pcen og installerer steam, skal det jo funke. eller så har du lasta ned på feil sted Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 øh. hvis du formaterer pcen og installerer steam, skal det jo funke.eller så har du lasta ned på feil sted Øh, ja lissom. Lenke til kommentar
-Raistlin- Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) det var unødvendig post. formatere = slette ALT. hvis steam "ikke virker" er enten : -steam nettet nede (litse sannysnlig) -linja di dårlig -feil installer, som ikke virker som den skal eller -Pc'en din har ikke systemkravene (lite sannsynlig) Endret 12. oktober 2005 av -Raistlin- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå