ssswopp Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Mulig å dra igang en form for betting her? *sette alt på niXon^^ og awake* tak for støtten.. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Vegis, datating, mammuten. Klare til gaming snart? Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 ssswopp og commando_sondre, vil helst spille i kveld. Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 ssswopp og commando_sondre, vil helst spille i kveld. aller helst torsdag eller fredag.. får snart besøk nå.. men vi må få igang denne turneringa nå ass, så det ikke blir sånn at vi planlegger i ukesvis å aldri spiller.. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Mulig å dra igang en form for betting her? *sette alt på niXon^^ og awake* PFFFFF...De har allerede tapt Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Mangler egentlig bare vegis, de andre er online....grrr. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Dette er ikke noe sånn alt spilles på en kveld opplegg altså? Dere gamer når dere føler for det så lenge motstanderne er klare? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Ja, og så leverer vi resultater etterpå. Tar kvelden nå. Så får game i morra eller torsdag eller no da.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Jeg kan i helgene og litt på torsdag. På fredag er jeg hele dagen i Kristiansand Sentrum. Legg meg til på X-fire. Min brukernavn er: youaremyenemy. Derifra kan du/dere få min MSN Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 noen som vil bytte med meg?? tro ikke jeg gidder å være med likavell.. har så mye prøver osv. på skolen nå sån for liksom ikke tid til annet enn lekser.. så noen som vil være med på turneringen, men som ikke fikk plass.. værsågod, dette er deres sjanse.. Lenke til kommentar
Matias Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 noen som vil bytte med meg?? tro ikke jeg gidder å være med likavell.. har så mye prøver osv. på skolen nå sån for liksom ikke tid til annet enn lekser.. så noen som vil være med på turneringen, men som ikke fikk plass.. værsågod, dette er deres sjanse.. Ja!! min store sjanse!! Jeg vil være med Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Jeg kan i helgene og litt på torsdag. På fredag er jeg hele dagen i Kristiansand Sentrum. Legg meg til på X-fire. Min brukernavn er: youaremyenemy. Derifra kan du/dere få min MSN Eller bare se på profilen din og legge deg til ifra der? Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 Ja!! min store sjanse!! Jeg vil være med Muligens på fredag blir du erstattet med ssswopp. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Flere som ikke orker så jeg kan være med eller? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 (endret) Jeg vil gjerne melde meg på turnering 2, håper det blir ordentlig organisert med WS? (Warserver) Endret 30. september 2005 av NorthGarden Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Melder meg på turnering nr.2 jeg også, bare så du husker det. Meldte meg vel på side 6 elns.. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 Melder meg på turnering nr.2 jeg også, bare så du husker det. Meldte meg vel på side 6 elns.. Som sagt tidligere......... forskjellige brukere kan ha forskjellige foruminstillinger. Jeg har ikke laget en liste med folk som er med i turnering to enda. Lenke til kommentar
Wice Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Jeg vil gjerne melde meg på turnering 2, håper det blir ordentlig organisert med WS? jeg og.. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 håper det blir ordentlig organisert med WS? WS? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 WS? Widescreen. Regner med at han ønsker at matchen blir direktesendt på en bredskjerm-TV? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå