Mammuten Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Jeg kan leie fra gameserver.no elns gjennom sms, har mye penger på kortet. blir jo 7 kamper bare her, da.. Lenke til kommentar
Senz0r Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Jeg har 4mbit linje, jeg kan sponse med VT. er da vertfall noe Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Det hadde jo vært knall! Alle som bidrar får en takk i første post, eller? Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 Alle som bidrar får en takk i første post, eller? Selvsagt Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Hvis vi får til at nesten alle spiller sånn samtidig, så kan jeg jo leie en server for, tja, 4 timer. Så når første kampen er ferdig, så kommer de til andre kampen og spiller osv. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 Hvis vi får til at nesten alle spiller sånn samtidig Tvilsomt Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Men. Er det noen her som har lyst til og lage en fragmovie da? og slenge opp på FTP elns når den er ferdig? hadde vært morro Hvis 2 stk hadde spectatet hvert sitt lag, og tatt demo. kunne blitt bra Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Men er det for sent å melde seg på? Mats-Andre og meg vs ? ? Lenke til kommentar
Senz0r Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 blire det noe HLTV på kampene eller? så vi andre kan se Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 Men er det for sent å melde seg på? blire det noe HLTV på kampene eller?så vi andre kan se Dere finner svarene i tråden. Gidder ikke svare 100 ganger. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Men er det for sent å melde seg på?Mats-Andre og meg vs ? ? Det er for sent for denne turneringen, dere kan melde dere på neste turnering blire det noe HLTV på kampene eller?så vi andre kan se Var det ikke slik at man fikk det gratis hos CatchGamer? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Dette tror jeg blir morro! Elsket ideen din Mammut, anngående fragmnovies fra hvert lag ! Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Hvis det blir HLTV, så blir det lettere og fixe demoer også Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Hvis det blir HLTV, så blir det lettere og fixe demoer også Jepp, men er vel ikke verre at alle må ta demo og hvis noen klager kan noen sjekke demoen hans? Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Hvis det blir HLTV, så blir det lettere og fixe demoer også Jepp, men er vel ikke verre at alle må ta demo og hvis noen klager kan noen sjekke demoen hans? ja.. men jeg har ikke peiling på å lage demo eller noe sånn ass.. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 console: record "navnpådemo" Da skal det så "Recordin to demo "navnpådemo" deretter når du er ferdig med og spille skriver du "stop" i console. Da skal det stå "Completed demo" Så kan hver enkelt person sende demoen til en som sier seg frivillig til og lage en fragmovie. Man tar selvfølgelig ut det beste av demoen selv, for ellers blir det en STOR jobb for den stakkaren som skal sette alt i sammen Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 console: record "navnpådemo"Da skal det så "Recordin to demo "navnpådemo" deretter når du er ferdig med og spille skriver du "stop" i console. Da skal det stå "Completed demo" Så kan hver enkelt person sende demoen til en som sier seg frivillig til og lage en fragmovie. Man tar selvfølgelig ut det beste av demoen selv, for ellers blir det en STOR jobb for den stakkaren som skal sette alt i sammen ja, jeg kan å starte og stoppe.. men kan ikke redigere den eller noe sånn.. men lager jeg film til meg selv da?? og dere til dere liksom?? blir det ikke litt bedre hvis vi får noe spectate og filmer oss.. litt sånn fra hjørner liksom..!? Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 går jo det også.. Men hvis at du lager en demo av deg, og tar ut de beste frags'ene, så kan en sistemann sitte og redigere de sammen til 1 film Lenke til kommentar
Matias Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Fint opplegg dette! Jeg har VT-Server + Gameserver Xeon server, og siden jeg er så snill kan jeg låne disse hvis noen av dere trenger...? Kan også lage frag film hvis dere kan fikse HLTV demoer (bare å låne på Catch-Gamer), men ikke forvent noe veldig bra resultat Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Fint opplegg dette! Jeg har VT-Server + Gameserver Xeon server, og siden jeg er så snill kan jeg låne disse hvis noen av dere trenger...? Kan også lage frag film hvis dere kan fikse HLTV demoer (bare å låne på Catch-Gamer), men ikke forvent noe veldig bra resultat Det tror jeg kommer godt med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå