eplee Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Jeg har kjøpt en ny harddisk. Maxtor DiamondMax 10 250GB IDE ATA/133 16MB 7200RPM Har delt den i to deler.. driver å formaterer den første nå , men så kom jeg til å tenke på...: kan jeg formatere begge delene samtidig? takker for svar Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Det kan sikkert la seg gjøre, men tvilsomt om det er noe vits i. Det som tar tid er ikke selve formateringen, men sjekking for dårlige sektorer. Alle sektorer skal leses etter tur. Hvis du jobber med andre ting på samme disken samtidig så må hodene flyttes fram og tilbake for hver operasjon, det blir mye bortkastet tid. Det kan da ta lenger tid å formatere to partisjoner samtidig enn hver for seg. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 (endret) Om du har ein del på partisjonen kan det ta laaang tid. Ved å ta 2 i slengen kan du la det gå av seg sjølv mens du driv med anna. Eg pleier alltid å ta alle operasjonar samtidig med Partition Magic, men eg veit ikkje kva program du brukar og om du kan gjere det på samme måte. Endret 25. september 2005 av zeph Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå