RaptiCon Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 Headset vil jeg si på mine vegne utgår litt, sikkert fint om du slår på musikken bare for deg selv, men utover det blir det vel særdeles sært hvis man deler på et headset. Anyways, da ser det ut som om jeg får legge litt mer penger i annlegget da, og tar jeg ikke helt feil så er det vel Dreamworks og Z-5500 som regjerer der? Hvem av dem er likegyldig eller hvordan er det? Leste testene, men synes ikke DreamWorks får en likestilt sjanse slik som Z-5500, da DreamWorks ble testet av DinSide som forøvrig etter min mening ligger ganske mange nivåer under HW sine tester. Lenke til kommentar
SaTriX Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 her er noe som er perfekt for deg http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=303910&cks=PRL Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Creative Megaworks (2.1 og 5.1) og Creative GigaWorks (7.1) er litt bedre en Logitech sine THX høtalere på musikk, mens Logitech vistnok skal være best på gaming (spiller med Megaworks 2.1 settet og det funker til det også). Dreamworks er et studio i hollywood, har du råd til og kjøpe det skulle det ikke være så veldig vanskelig og ta se råd til begge settene Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 det er vel ikke THX godkjent når det er 2 høytalere vel? blir ikke den samma virkningen ass. THX er jo i 7.1? Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Det står i vertfall THX på settet mitt her, og det er 2.1 Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Edit: Har sett mer eller mindre at disse har fått ganske bra mottakelse av forskjellige, men om de er bra til metal vet jeg altså ikke. Kjæresten min her 2.1 versonen av de, og de er ikke noe særlig. Hvertfall ikke til metal! Har de høytalerene selv, og jeg synes at de fungerer glimrende til metal. Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 det står og det står, det er kun for å selge det vett. akkurat som at lydanlegg spiller digital lyd, men det er faktisk sånn at man ikke kan høre digitalt.. desverre men det er også kun for å selge! Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Mulig det, meg det annlegget duger til langt utover vanleig pcbruk, vil påstå at de er de nest beste (klips tech er bedre, men også vanskeligere og finne og dyrere) 2.1 høytaleren som er og få kjøpt som pc kit til musikk. Lenke til kommentar
jon67 Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Logitech Z-2300 Har sett mange positive brukeranmeldelser av disse, skal visst låte knallbra med raske gitarsoloer Lenke til kommentar
RaptiCon Skrevet 30. september 2005 Forfatter Del Skrevet 30. september 2005 Så kjøper jeg Klipsch 2.1 eller Logitech Z-2300 så sparer jeg noen kroner, men jeg er jo også en sånn derre mini-gamer, vet ikke om 2.1 kan bli litt kjedelig? Har liksom aldri hatt noen erfaring med to høyttalere når det gjelder gaming, alltid brukt headset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå