Sovietpig Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Hvilken side? nr.2 Lenke til kommentar
henny Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 http://ressurxion.com/roster/ -kan ikke vises Lenke til kommentar
salah Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 Jepp fiksa linken nå: http://resurrxion.com/roster/ Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 (endret) Jeg tviler _sterkt_ på at du kan klare å få deg en fulltidsjobb allerede som 16åring, da det allerede er nok av personer som er skikkelig utdannet innen feltet. Kanskje som 16-åring, men da vil jeg nesten si at alderen er det store hinderet. Jeg tror firmaer flest heller ser på produktene du har i en portefølje enn hvilke kunnskaper du har på papiret. Om du er 22 år med høgskoleutdanning innen PHP, men ingen arbeider å vise til, så tror jeg det hadde vært enklere om du var 17-18 med noen litt større prosjekter du kan dokumentere at du har deltatt i/stått bak. Eller..? Derfor lurer jeg på om noen har erfaring om hvordan man skaffer slike jobber? Jeg har lært at klaging lønner seg. Send en høflig mail der du ramser opp noen svakheter med siten på en saklig måte - hvordan disse svakhetene kunne blitt eliminert, og at du er villig til å ta på deg jobben for en rimelig penge. Det verste svaret du kan få er nei, og har du flaks (slik jeg har hatt), så får du et fett jobbtilbud av det. Endret 25. september 2005 av Lokaltog Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Det du kan prøve på er å finne ett par firmaer som liksom er litt oppe og går men har fryktelig hjemmesider. Også lage en side som er pen også bare putte inn logoen og navnet dems og sånn også vise det. Sier de nei legger du på logoen til neste mann og viser fram Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå