Dandar Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Heisann. Skal lage meg en rogue som skal spilles til lvl 60 etterhvert. Jeg gidder ikke og lage på samme server som min main char (Daggerspine), og jeg vil ha en server der AV & AB blir kjørt konstant. (Har ikke bestemt meg mellom Alliance & Horde). Forslag? Lenke til kommentar
Algron Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Startet nettopp en ny alt på Deathwing, AV er oppe nesten hele dagen. Har ikke merket noe lag eller ustabilitet, til og med AH er lag-fri Lenke til kommentar
Gjest medlem-75284 Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Jeg har en charr på deathwing og deathwing = lagg Lenke til kommentar
Algron Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Jeg har en charr på deathwing og deathwing = lagg Lagger ikke for meg Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Jeg har en charr på deathwing og deathwing = lagg Lagger ikke for meg Ikke jeg heller 0_o Lenke til kommentar
N* Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 start en horde på burning legion. det er et horde guild som spiller mye pvp der. de eier oss alliance i bg. alterac valley er det desverre værre med. det har ikke vært oppe en eneste gang siden AB kom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå