Gå til innhold

min uviten om hardware for under 1 år siden.

VegardStr

Anbefalte innlegg

les her:

http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=362900&hl=

eg fikk latterkrampe når eg leste det..

utsnitt:

Annen bruker: Du klarer deg sikkert med unname ram, men vi må få vite av din hw før vi kan anslå timings.

Meg: hardware? kordan finner eg ut de då?

Annen bruker:Se etter hvilket hovedkort du har

Meg: ser du til at det heter: ADM Athlon XP, 1666Mhz (6,25 x 267) 2000+

LOL...

kan sikkert finne flere når eg leiter i innleggshistorikken min fra gamledager :p

er vel den første som har laget gullkorn om meg selv her på forumet.

Kan slenge på denne og, fra denne posten (Støtter hket mitt 200gb-disk

Hei, eg har lyst å kjøpe meg en Maxtor DiamondMax 10 200 GB harddisk.... er det forresten en bra disk, noen som har den? og så lurer eg på om den passer til min datamaskin. har et hovedkort som eg tror heter:

ADM Athlon XP, 1666Mhz (6,25 x 267) 2000+

har n disk til på 60GB og treeenger en til

Også denne her, fra tråden om 200gb disken:

No blir eg virkelig forvirret..... er Maxtor DiamondMax 10 200 GB en ekstern harddisk som eg må koble til dataen ,eller er det en disk som eg plaserer internt inni hardisken min , og kobler på hk`et????

Håper på raskt svar, skal kjøpe snart

Endret av vegis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For å hindre at personer blir uthengt, skal gullkorn følge dette oppsettet:

¤ Gullkornet skal komme fra dette forumet og ikke sitat fra IRC eller MSN, eller andre kommunikasjonsmiddler.

¤ Selve gullkornet skal quotes, uten brukernavnet til den som kom med det.

¤ Link gjerne til tråden gullkornet er hentet fra, men IKKE dersom personer kan bli uthengt!

¤ Gullkorn er gullkorn dersom det er snakk om en god og gjerne humoristisk ytring. Enkelt forklart: Gullkorn er typisk situasjonskomikk. De kommer i forbindelse med en gitt situasjon - eller som her i forumet: I en bestemt sammenheng. Vær kritisk til hva dere legger ut her, for dette skal være en samling av de beste innleggene på forumet. IKKE en ny "humor"-kategori.

Tror jeg blir nødt til å rapportere deg :tease:

Men ontopic, tror de fleste har hatt det slik i deres første dager. Det viser bare for en progresjon vi har, og hva vi lærer av forumet :thumbup:

Lenke til kommentar

¤ Gullkorn er gullkorn dersom det er snakk om en god og gjerne humoristisk ytring. Enkelt forklart: Gullkorn er typisk situasjonskomikk. De kommer i forbindelse med en gitt situasjon - eller som her i forumet: I en bestemt sammenheng. Vær kritisk til hva dere legger ut her, for dette skal være en samling av de beste innleggene på forumet. IKKE en ny "humor"-kategori.

Absolutt gullkorn dette her ja. :roll:

Lenke til kommentar

Absolutt gullkorn dette her ja. :roll:

Faen, så du skal trakker på meg da goophy... synest faktisk det var en gullkorn, siden eg hadde null peiling på hardware for ca 9 mnd. siden.

Men men... Eg kan raportere det og så kan eg se om moderatorene er enig med meg eller ikkje.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...