MarkusG Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Pappa sier at det var en karamell i samme serien som Fox,Nox,Bix og Lyx som het Rex. Han sier at det var sjokolade karamell. Jeg har aldri hørt om den, ikke mamma heller, som faktisk også er litt eldre enn pappa. Noan som kan bekrefte at det var/er en karamell som heter Rex? Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 (endret) Kanskje bare faren din som bare husker dårlig? EDIT: Etter å ha googlet på saken så fant jeg artikkler om disse godisene når jeg søkte på "nox fox bix lyx", når jeg så inkluderte "rex" fikk jeg bare slike merkelige kodeartikkler som svar for å si det sånn! Endret 24. september 2005 av Smallville Lenke til kommentar
zero_time Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Husker dei andre karamellene du nevner, men ikkje Rex. Tviler eigentleg på om den har eksistert. Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 OK, tror egentlig ikke at den finnes jeg heller Men hvis noen flere som sier de husker Rex så bare si ifra Lenke til kommentar
Gilbert M. Skrevet 11. januar 2020 Del Skrevet 11. januar 2020 Joda - jeg husker godt REX som ganske riktig var en sjokolade karamell variant. Det var fast godteri på kino på 70-tallet; FOX, NOX og REX. REX var supergod og det er synd den er blitt erstattet med ROX, som jeg synes smaker py...!!! ;-) Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 11. januar 2020 Del Skrevet 11. januar 2020 Ah ,wtf?? Joda!! Rex var en Tysk serie .. om en politihund som hetter Rex ... ganske morsom men typisk og flat serie. 1 Lenke til kommentar
0laf Skrevet 11. januar 2020 Del Skrevet 11. januar 2020 I veldig gamle dager, fikk man Fox, Nox og Rex, sistnevnte med sjokolade/karamell, men det er mange år siden, ble vel byttet ut med Rox, som har bringebær ? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234 Skrevet 11. januar 2020 Del Skrevet 11. januar 2020 Taurean skrev (44 minutter siden): Ah ,wtf?? Joda!! Rex var en Tysk serie .. om en politihund som hetter Rex ... ganske morsom men typisk og flat serie. Den var da vitterlig Østerriksk? Lenke til kommentar
0laf Skrevet 11. januar 2020 Del Skrevet 11. januar 2020 JØI skrev (3 minutter siden): Den var da vitterlig Østerriksk? For deretter å bli italiensk, og nå er den faktisk Kanadisk, med nye episoder ? 1 Lenke til kommentar
Kuhn Singhto Skrevet 11. januar 2020 Del Skrevet 11. januar 2020 Og så var det tegneseriefiguren Rex, han karen som svømte mest under vannet. Lenke til kommentar
TorgeirS Skrevet 5. september 2020 Del Skrevet 5. september 2020 Rimelig sikker på at Rex var en Tyrannosaur, og ikke en karamell/hund. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 5. september 2020 Del Skrevet 5. september 2020 Jeg tenker vi lar denne 15 år gamle tråden være i fred. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg