Den store P Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 (endret) Hehe jeg tenkte på noe om smårips Når du blir eldre og damene du prøver deg på er like gamle some deg er jo ganske mange av dem kanskje blitt godt kjørt hehe så blir jo kanskje litt som å kaste en pølse ned i en korridor eller noe hehe så er vel ikke så rart at (mest gutter) i 20 år alderen prøver seg på en fjortiss, tanke på at de er små og "uskyldige", selv om noen av dem kanskje har mer seksual erfaring enn en pensjonert hore ifra singapore, jeg kjeder meg voldsomt, så ville bare høre hva dere hadde å si om saken...blir kanskje stengt men synd det hehe selv er jeg 18 og har aldri prøvd meg på noen mindre enn 16 desuten virker det passe lamt å være fjortiss, kom aldri inn på det stadiet selv er ikke helt meg å løpe rundt å si: satan å gøy mi hadde det igår! husker ingenting! eller er det bare meg? Endret 24. september 2005 av Slipknot Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 (endret) Hei. Jeg har et par gaver til deg. '.' og ','. Prøv å bruk dem. Edit: For å svare på innlegget ditt. Jenter blir ikke særlig 'løse' av å ha litt seksuell erfaring. Endret 24. september 2005 av Goophy Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 retta litt på det nå...tror e norsk er ikke min sterkeste side Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 (endret) herregud for en meningsløs tråd. å være 20 år og prøve seg på fjortisser, bare for å ha sex er EKKELT. og faktisk teoretisk og praktisk sett pedofili. Endret 24. september 2005 av vegis Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 men allikavel er det mange som gjør det...ihvertfall i min by Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 (endret) men allikavel er det mange som gjør det...ihvertfall i min by fortsatt ekkelt, hvis du vet hvem det er, gå til purken, tenk på dei stakkars lille småjentene. husk på å vær sikker. Endret 24. september 2005 av vegis Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 virker jo som det gjør det frivillig da, så skal ikke jeg akkurat gå å preke om hva som er rett og galt Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 som min gamle onkel alltid sa; ''så lenge dem ikke har reggis,så ær'e greit'' Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 som min gamle onkel alltid sa; ''så lenge dem ikke har reggis,så ær'e greit'' hahah Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 jenter er tiltrukket av eldre gutter. de føler seg modene av å være sammen med de (her er "være sammen" et veldig vidt begrep") Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Spør du meg er det flere gutter i klassen som er mere modne enn jentene, sånn har det vært i alle år der jeg er, eller er det bare jeg som syns det? Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Spør du meg er det flere gutter i klassen som er mere modne enn jentene, sånn har det vært i alle år der jeg er, eller er det bare jeg som syns det? Til tider, ja. Jeg kan i tillegg ikke fordra de som er mentalt "yngre". Dvs. oppfører seg som om de gikk på barneskolen selv om de faktisk snart fyller 18. Forklastelig er det, og fnisete jenter er til grøsse over. Jeg har selv opplevd at jenter jeg kjenner på ca. 17 år er blitt sammen med gutter på rundt 22 år. Mange mener kanskje det ligger på grensen av hva som er ok, noen over, andre mener det er helt greit. Jeg kan i allefall si at ingen av disse guttene har hatt noe annet enn en svært negativ innvirkning på jentene. Det er mange liv som kunne ha endt mye bedre. Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Spør du meg er det flere gutter i klassen som er mere modne enn jentene, sånn har det vært i alle år der jeg er, eller er det bare jeg som syns det? Til tider, ja. Jeg kan i tillegg ikke fordra de som er mentalt "yngre". Dvs. oppfører seg som om de gikk på barneskolen selv om de faktisk snart fyller 18. Forklastelig er det, og fnisete jenter er til grøsse over. Jeg har selv opplevd at jenter jeg kjenner på ca. 17 år er blitt sammen med gutter på rundt 22 år. Mange mener kanskje det ligger på grensen av hva som er ok, noen over, andre mener det er helt greit. Jeg kan i allefall si at ingen av disse guttene har hatt noe annet enn en svært negativ innvirkning på jentene. Det er mange liv som kunne ha endt mye bedre. skal jo nevnes at alle vennene dine er mentalt forstyrret og oppfører seg som mongoloide drittunger da... No offence bro. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Unge gutter kan være greit for da har selv de skikkelig fine ikke feid over så veldig mange Konseptet å feie over fjortisjenter tror jeg har like mye med at unge jenter (mest sannsynlig) ikke har så mye sammenlikningsgrunnlag... Og hvis de ikke vet hva de går glipp av osv... Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Er det gress på banen er det lov å spille! Lenke til kommentar
Dagon Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Er det gress på banen er det lov å spille! Haha, enig. Jeg synes smårips er kos jeg, men de bør ikke være yngre enn 16. Driver sjelden å jakter på slike foresten Er 20 selv. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 jenter er tiltrukket av eldre gutter. de føler seg modene av å være sammen med de (her er "være sammen" et veldig vidt begrep") Nei, faen heller. Tror mye heller det kommer av at de vil ha gutter med erfaring fremfor gutter på egen alder. Virker ikke som jenter blir så veldig modne før de kommer seg ut av tenårene, men det er mulig det bare er jeg som synes det Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Jevnaldrende gutter føles kanskje pinglete.. men er jo en annen viktig sak som ikke har NOE med modenhet å gjøre. 1) Eldre gutter kan skaffe røyk/drikke 2) Eldre gutter kjører gjerne bil og kan brukes som transport For en fjortenåring vil ofte en eldre kjæreste komme med en del praktiske frynsegoder... Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 herregud for en meningsløs tråd. å være 20 år og prøve seg på fjortisser, bare for å ha sex er EKKELT. og faktisk teoretisk og praktisk sett pedofili. makan til tull har jeg sjeldent hørt. pedofile er personer som reagerer seksuelt på BARN. "fjortisser" har gjerne pupper og rumpe utviklet slik at de blir ungom, de ser ut som små damer, ikke barn.. pedofile tenner ikke på utviklede jenter. ikke prat om ting du ikke har peiling på siden ordet pedofili er det mest misbrukte ordet noensinne. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 (endret) Når jeg var 13-14 var sånne karer det værste jeg visste om. 20-åringer som "er sammen" med 14-årige jenter er det noe seriøst galt i hodet hos. De kan jo ikke ha en ENESTE ting til felles å snakke om. De satt og tegnet hester i formingstimene for svarte... Det eneste jentene i klassen min ble brukt til av disse karene var klinedokker på fjortisfester, og da satt vi på deres egen alder og var forbanna, evt prøvde desperat å være bestekompis med dem. Selvsagt var alle jentene forelska i noen mellom 18-22 siden de hadde egen bil og kom fra "byen" for å hente de hver helg. Jeg snakker om bygde-Norge nå. Jeg vil si det er passe feil å klå og kline på en 14-åring når du er godt over 18 selv. Ser noen av dere som er over 18 på jenter på 13-14 år som potensielle kjærester? Endret 25. september 2005 av Bitex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg