Supernaut_ Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Headcleaver: Det finnes da vell bedre trommiser en Nicholas, Tony Laureano feks. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Headcleaver: Det finnes da vell bedre trommiser en Nicholas, Tony Laureano feks. 5554876[/snapback] godt mulig, men jeg har aldri sett noen som har inponert meg mer. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Terry Bozzio er sjefen. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Vokal: Fabio Lione (Rhapsody) Vokal2: Timo Kotipelto (stratovarius) Bass: Joey DeMaio (Manowar) Trommer: Ian Paice (Whitesnake/Deep purple)) Gitar1: Zakk Wylde Gitar2: Luca Turilli (Rhapsody) Keyboard: Mustis (Dimmu Borgir) Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Headcleaver: Det finnes da vell bedre trommiser en Nicholas, Tony Laureano feks. 5554876[/snapback] godt mulig, men jeg har aldri sett noen som har inponert meg mer. 5554970[/snapback] Joey Jordison og Mike Portnoy! :o Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 (endret) jada, jada. last ned denne du. morsomt lite klipp fra Kings of the Carnival Creation edit: fixa. høyreklikk -> save as Endret 5. februar 2006 av headcleaver Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Mike: Mike Portnoy Drum Solo Joey: Joey Jordison Drum Solo Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 jada, jada. last ned denne du. morsomt lite klipp fra Kings of the Carnival Creation edit: fixa. høyreklikk -> save as 5555373[/snapback] Sett før, slik hastighet kan Frost au. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 blastbeats er ikke særlig teknisk da litt kjedelig i lengden Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 blastbeats er ikke særlig teknisk da litt kjedelig i lengden 5555530[/snapback] musikk må ikke være teknisk for å være bra.. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 nei, det er smells like teen spirit et eksempel på. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 (endret) nei, det er smells like teen spirit et eksempel på. 5555704[/snapback] jeg håper med hele mitt hjerte at du tuller nå. smells like teen spirit er et musikalskt makkverk! edit: vinke til leif Endret 5. februar 2006 av headcleaver Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 smells like teen spirit er genial med tanke på hvor lett den er. Kurt Cobain var et musikalsk geni. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 smells like teen spirit er genial med tanke på hvor lett den er. Kurt Cobain var et musikalsk geni. 5556228[/snapback] jeg liker ikke smells like, eller noe annet fra nirvana. musikken er flat og kjedelig. skal du nevne musikalske genier burde du kanskje lete litt bedre i kista. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 smells like teen spirit er genial med tanke på hvor lett den er. Kurt Cobain var et musikalsk geni. 5556228[/snapback] jeg liker ikke smells like, eller noe annet fra nirvana. musikken er flat og kjedelig. skal du nevne musikalske genier burde du kanskje lete litt bedre i kista. 5556316[/snapback] Din mening.. IMO var Kurt Cobain en genial fyr.. elt til han blåste hue av seg. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Trommer: Mike Portnoy Gitar/Vokal: Mikael Åkerfeldt Gitar: John Petrucci Banjo: Øystein Sunde Ukulele: Jake Shimabukuro Bass: Cliff Burton Haha. Kunne blitt interessant. Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 (endret) Har vel et par oppsett her som kunne vært tøft å prøve ut: #1: Vokal: Chuck Billy (Testament) Rythm: James Hetfield (Metallica) Lead: Dave Mustaine (Megadeth) Bass: Steve DiGiorgio (Death, Sadus, Control Denied) Trommer: John Tempesta (White Zombie/Testament/Helmet) (evt. meg selv ) #2: Vokal: Mikael Åkerfeldt (Opeth) Rythm: Eric Peterson (Testament) Lead: Alex Skolnick (Testament) Bass: Rob Trujillo (Metallica) (vurderte å heller putte inn Burton her, men synes det ble litt for dumt når han forsvant for snart 20 år siden...) Trommer: Martin Lopez (Opeth) (evt. meg selv ) Endret 5. februar 2006 av ZprMario Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Vokal 1: Khan (Kamelot) Vokal 2: Åkerfeldt (Opeth) Vokal 3/Gitar 1: Kai Hansen (Helloween, Gamma Ray) Gitar 2: Zakk Wylde (Evnt. vokal 4 og piano 2 ) Bass: Magnus Rosén (Hammerfall) Trommer: Anders Johansson (Hammerfall) Piano: Jens Johansson (Stratovarius) Lenke til kommentar
pogcj Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 (endret) Drømmeband med de levende : Vokal: Robert Plant (Led Zeppelin) Gitar: Yngwie J. Malmsteen Gitar: Eddie Van Halen (Van Halen) Trommer: Mike Portnoy (Dream Theater) Bass: Billy Sheehan Drømmeband med de døde: Vokal: Freddie Mercury (Queen) Gitar: Jimi Hendrix Trommer: John Bonham (Led Zeppelin) Bass: John Entwistle (The Who) EDIT:Fant masse feil! Endret 7. februar 2006 av pogcj Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Har vel et par oppsett her som kunne vært tøft å prøve ut:#1: Vokal: Chuck Billy (Testament) Rythm: James Hetfield (Metallica) Lead: Dave Mustaine (Megadeth) Bass: Steve DiGiorgio (Death, Sadus, Control Denied) Trommer: John Tempesta (White Zombie/Testament/Helmet) (evt. meg selv ) 5557342[/snapback] Wooow, ut av Megadeth så tar du den soppen der? Marty Friedman er jo ekstremt mye bedre på gitar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå