Den Røde Tsar Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 VAC er teit. Var bedre med aimbot og wh. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 omg wtf feiler han ,han cheatet jo så klikker han Når vi først er inne på emner som moderering osv, hvorfor bruker du fjorten smilies? For det første ser det stygt ut, og for det andre sier ikke to smilies av samme type noe mer enn et. Kan vedde på at om to år, når han er tilbake på hw.no, lurer han hvorfor han oppførte seg som en liten dust. Kan hende han er en skikkelig kar da. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Det er sånne som han som får meg til å skamme meg når jeg forteller folk at jeg spiller CS:S... Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Det var en gang tre bukkene bruse og et....?? Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Kom som et sjokk at disse postene var fra CS-forumet... Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Halo i luken ja.. (Kunne ikke dy meg) :!: Dagens! Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Denne tråden er full av spam og meningsløst tull. Den nevnte situasjonen kan i bestefall kalles et gullkorn. Mer personuthenging spør du meg. ##Stenges## Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg