killakee Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 hmmmm.. jeg har en mist strømforsyning :cwt-550adp jeg har også amd 64 3400+ og ett albatron k8x800pro2 hovedkort... jeg har prøvd og overklokke to 3000+ prosessorer... men det har gått galt.. lurer på om noen vet hva som kan vere galt... kansje strømforsyninga..?? jeg ha overklokket en vanelig amd prossesor.. og det gikk så det ulte.. er virkelig ikke amd 64 så overklokkings vennlige? noen som har noen tips til meg... vil nødig bestille enda en ny prossesor liksom... på forhand takk mvh kjell are stokkis:) Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 hmmmm.. jeg har en mist strømforsyning :cwt-550adp jeg har også amd 64 3400+ og ett albatron k8x800pro2 hovedkort...jeg har prøvd og overklokke to 3000+ prosessorer... men det har gått galt.. lurer på om noen vet hva som kan vere galt... kansje strømforsyninga..?? jeg ha overklokket en vanelig amd prossesor.. og det gikk så det ulte.. er virkelig ikke amd 64 så overklokkings vennlige? noen som har noen tips til meg... vil nødig bestille enda en ny prossesor liksom... på forhand takk mvh kjell are stokkis:) Husk det er mye som skal holde med når du overklokker.... hovedkortet,strømmen,cpun må tåle det og rammen.... alt dette får innvirkninger og må være med på leken.... viss de ikke vill det får maskinen din tendenser til og bli veldig ustabil osv. har selv en 2,5ghz celeron D som klokket til 3,16ghz setter jeg den opp ett hakk til restarter pcen seg og setter alt tilbake... altås noe som ikke vill være med videre Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 AMD 64 er veldig overklokkings dyktig fikk min amd64 3000+(1,8ghz) til å 2,6ghz og den var stabil som f.... Angrer litt på salget du.. .men fikk mere enn hva jeg betalte for det da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå