Gå til innhold

Søke om å få være maskot for lag på Ncup neste år?

fxwz

Anbefalte innlegg

Jeg og en kamerat har planer om å være maskotter for vårt lokale g15 og j16 fotball-lag på Norway Cup til neste år.

Årsaken til at vi ønsker dette er fordi vi hadde satt pris på å få utdelt matkort og trikkekort som vi kunne ha brukt, mens vi hadde vært i Oslo og heiet fram våre lag.

Så det jeg nå trenger hjelp til er å lage en elegant søknad som jeg kan sende fra min mors mail, som hun selvfølglig leser gjennom og som tillater blir sendt under hennes navn.

Jeg er så langt på vei:

"

Hei!

"

Håper noen som har skrevet endel søknader kan bidra litt! :yes:

Fant f.øvrig denne på cuppens hjemmeside:

Kan familie og venner benytte seg av Deltaker- kort tilbudet?

Alle familier og venner som ønsker å bli med til Norway Cup kan benytte seg av det samme tilbudet som spillerne. I tillegg er det reduserte priser for barn under 12 år som bor sammen med foreldre på hotellrom.

Nå må det vel være håp for oss maskotter? :cool:

Endret av Smallville
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Vel, da trenger jeg noen som kan se på søknaden, samt sjekke om noe kan gjøres bedre:

Hei!

Henviser til deres hjemmeside hvor jeg fant følgende: ” Kan familie og venner benytte seg av Deltaker- kort tilbudet?

Alle familier og venner som ønsker å bli med til Norway Cup kan benytte seg av det samme tilbudet som spillerne. I tillegg er det reduserte priser for barn under 12 år som bor sammen med foreldre på hotellrom.”

Saken er den at min sønn, og hans venn har trent sammen med Kolvereids guttelag denne sesongen, men de kan ikke spille på laget grunnet deres alder. De ønsker dermed å følge laget under Norway cup som supportere. Er det da mulighet for at disse to kan få kjøpt matkort og trikkekort?

Mvh

…………….

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...