Naits Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Jeg synes disse to bildene jeg tok i går av noe fyrverkeri ble ganske kule. (Jeg er forresten _helt_ fersk på dette med bildetaking, og bildekritikk så hold ut med meg ) Bilde 1 Bilde 2 Hva synes dere? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Jeg synes fyrverkeriet var kjempefint jeg, men jeg synes du burde kutte vekk _mye_ av det svarte over fyrverkeriet! Det ødelegger mye! Lenke til kommentar
Naits Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 Bildene er ikke gjort noe med i photoshop. Eneste jeg har gjort er skalering til 1600x1200. Kameraet som er brukt er forresten Casio Exilim Z750 Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 OT: Var det i Trondheim du tok de? Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 de ble kjempetøffe! Husker at jeg pleide å ta bilder av fyrverkeri på nyttårsaften Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 (endret) Kansje litt skurette?? Men ellers finfine bilder EDIT: Er det bare meg eller ligner det på flyvende neon?? Endret 24. september 2005 av play`ern Lenke til kommentar
Naits Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 OT: Var det i Trondheim du tok de? ja, faktisk Lenke til kommentar
Naits Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 Kansje litt skurette?? Men ellers finfine bilder EDIT: Er det bare meg eller ligner det på flyvende neon?? "skurringa" synes jeg gjør en god del av bildet. Men det er mulig det hadde blitt bedre med litt "renere" bilde. We might never know Lenke til kommentar
ruva Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 (endret) Hei Fyrverkeri bilder er morsomt å ta, tok selv noen i går kveld. Fant fram kamera når det nesten var over... http://public.rune.speedpost.net/fyrverker...lo-23092005.jpg Endret 24. september 2005 av ruva Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 OT: Var det i Trondheim du tok de? ja, faktisk Hadde tenkt å ta noen bilder jeg også, men de sendte de opp før tidsskjema... Lenke til kommentar
Naits Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 OT: Var det i Trondheim du tok de? ja, faktisk Hadde tenkt å ta noen bilder jeg også, men de sendte de opp før tidsskjema... Hvem sendte opp? Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 NTNU i forbindelse med forskningsdagene. Var annonsert på intranettet at det skulle være 2350, det var ferdig 2340 Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 tror det hadde blitt bedre om du hadde holdt kameraet helt i ro sli at det ikke ble slik skurring, å heller hatt litt lang lukkertid... Lenke til kommentar
Naits Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 tror det hadde blitt bedre om du hadde holdt kameraet helt i ro sli at det ikke ble slik skurring, å heller hatt litt lang lukkertid... Du har sikkert rett Men jeg hadde ikke stativ så jeg måtte holde de i handa Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Ikke for å være slem, men det eneste jeg ser er to svarte bilder med noen taggete streker. Ikke særlig spennende... Prøv å ta mer nærbilder av dem eller skaler bildet. Det blir for mye sort i bildet føler jeg. Bedre lykke neste gang Lenke til kommentar
Tjodleik Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 OT: Var det i Trondheim du tok de? ja, faktisk Hadde tenkt å ta noen bilder jeg også, men de sendte de opp før tidsskjema... Hvem sendte opp? Det var faktisk Pyrogruppen Eksplosiv (http://www.eksplosiv.ntnu.no/) som sendte opp for NTNU. Lenke til kommentar
JKKLstudio Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Her et ett, eksponert på 2 minutter, men lagt over en sort plate mellom hver rakett. Blendet ned på f:11 for å slippe "sløret" på raketten. http://home.online.no/~xflies/02nice%20sho...0the%20Year.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå