garrasjen Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Almera er vel på høyde med Corolla, mens A3 er litt under Golf på listene hvis jeg ikke husker feil- Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 (endret) Almera er denne noe dugelig? skal selvfølgelig style den litt, men tenkte at hvis jeg kjøper denne så kan jeg bruke ca 20 000 kr i første omgang på styling Endret 26. september 2005 av Christian86 Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 forresten; er Primera biler noe bra? Har en, men den har kjørt 172" km siden år 2000. Koster 90 000 kr ca Lenke til kommentar
agvg Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 er Primera biler noe bra? Ja, men sjekk svært nøye for rust og velg helst en som er understellbehandlet fra den var ny. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 har følgende notert om 0,65b på alt tilstandsrapport med b på alt. datert : august 2005 garanti kun hos dem, men fungerer greit. kan leveres i bærum. lik opel vectra registerreim og kjede kontra vinter/sommer elektronisk klima Altså: Bil Kjøreskole bil. Kan få inkl omreg. og årsavgift 2005. Garantien er litt subjektiv; så hvis det er store ting så dekkes det 100%. kommentarer? Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 I det prisleiet er det en del å velge i mellom. Almera`en er sikkert grei nok, men ikke satt meg inn i hva f.eks. Svensk Bilprovning har funnet ut om merket. Jeg ville nok ha sett meg om etter en bil med lavere km-stand, hvis det ikke er snakk om Toyota, da. Lenke til kommentar
Morten A Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Corolla er best! :DDD haha, som førstebil kan jeg ikke si noe annet for jeg vet ikke. Men den er helt grei for mitt bruk, billig å forsikre også! Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Kjøp en vw scirocco til en billig penge (40-50000) og bruk de resterende pengene på dyr bensin og reparasjoner når det trengs ;D Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 W124 motoren til Mercedes går og går og går og går... ...Bare du skifter reima, kulene, og andre slitedeler. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 (endret) likte primeraen best, men er den verdt prisen? kan noen forklare hva B betyr i denne sammenhengen? Endret 26. september 2005 av Christian86 Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Ønsk deg en Primera GT. Råere personbil i den prisklassen av den årgangen skal du lete lenge etter. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Primera e go'bil. Som nevnt før, sjekk understell, helst eksos. Har kjørt Primera i 8 månader og er kjempenøgd med bilen. walter_melon: Er ikkje det ein SRi? Lenke til kommentar
otis Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Jo, det var en SRi, med GT look. Men til Christian86 hvorfor foreslår du bare 1,6 liter i alle bilene? Det gjelder dere andre også, de bilene med rundt 100-115hk går jo ikke noe godt etter min mening. Må minst ha 130 hk+. Denne f.eks. Strøken Primera GT Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 hvorfor må jeg ha det? planen er ikke å råne Lenke til kommentar
otis Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Råner man automatisk med litt hestekrefter under panseret?? DET visste ikke jeg. MEN det var bare et forslag ang. hk. det er min mening. Lenke til kommentar
lohelle Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 kjører man en med diesel så har man bra kraft uten å ha masse HK og dyr forsikring.. For eks 1.9 TDi 100 HK eller noe slikt. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Jo var visst en Sri..blanda sammen litt linker når jeg la ut.. Riktig link. Christian, du råner ikke selv om du har mer enn 90 hester under panseret. Hvis du f.eks tar en biltur med fire kamerater og fullt bagasjerom og kanskje en skiboks på taket vil du finne ut at 1,6 liters Primera ikke er noe moro å kjøre i lange oppoverbakker. Og du kan glemme alt som heter forbikjøringer hvis ikke du har gooood sikt foran deg. Vil faktisk påstå at det er tryggere med mye hester enn med lite. Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Enig med walter_melon her. Dessuten vil du komme til å bruke mer drivstoff hvis bilen har lavt dreiemoment og bilen må slite ganske ofte. Forslaget om diesel er ikke absolutt ikke dumt, hvis man orker litt mer lukt og lyd. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Siden du var hypp på VAG og Bora, hva med en Seat Toledo Tdi? Eller en Saab 9-3 TiD? Så høy som oljeprisen er nå ville jeg seriøst vurdert en dieselbil. I mellomakselerasjoner skal du ha en relativt kraftig bensinmotor for å holde følge med en moderne turbodiesel. Hadde aldri gått med en 1,6 Primera i hvertfall.. Dessuten er det rundt 1 kroner billigere for litern å fylle i tillegg til at de bruker omtrent 3/4 på mila av hva en bensinbil gjør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå