Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Første bil. Hva anbefales av merker?


Christian86

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
VAG er jo ikke akkurat kjent for kvalitet... Men det er stort sett alt som er mindre og større en golf... ;) Polo har dårlige girkasser og Passat har vel alt mulig...

A3 har vel noe mer enn golf og A4 er vel omtrent som passat.

 

Golf er greit :D

 

Japs er best, men kjedeligere å kjøre.

bora er det samme som golf bare anerledes design. Sjansen stor for at jeg vil få problemer?

 

 

hvordan er BMW og Merce?

Lenke til kommentar

Golfen har vel vært spart for det meste tror jeg.... Bora er vel som du sier en Golf, så den KAN være bra da...

 

BMW er vel Greit det og, men dyrt å reparere. I din prisklasse må det jo bli en 3 serie E36, og de har ofte slitte understell (foringer, bærekuler, dempere og bremser) og rust i bunn av forskermer og koffertlokk. Motormessig er de jo spreke og de kjører bra.

 

Merce er jo gubbebil nr 1 :D Men jeg har en gammel stjernegris akkurat nå, og de kjører jo bra. Ulempen er jo at de har et STORT problem med rust på så og si alt. I din priskalsse har vi vel sene 90 modeller C180, og der ruster ihvertfall dørene :roll:

Lenke til kommentar

Almera og Corolla er jo "skuddsikre" sånn drifsmessig, men fattige når det kommer til kjøreglede og comfort. Men du snakker jo om ganske vidt forskjellige biler og da.... BMW 5 serie er jo som Rolls å regne i forhold til japsene når det kommer til kjøringa ;) Mondeo ruster i dørene og er ikke noe å rope hurra for sånn kjøremessig. Og så er det jo en FORD da :roll: Resten har vi pratet litt om :D

Lenke til kommentar
vi titter veldig på boraen, men bekymringen er at den skal dø fort. Den har kjørt 32 000 km, er det mye eller er det en god firsikring på at den vil holde lenge?

 

PS! den selges fra bedrift (Auto E18 (møller) gruppeN)

32'km er ikke spes mye... Siden jeg fikk min a4 i okt har den gått over 25'km uten å kjøre veldig mye...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...