Qwseyvnd Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Hei. Hva skjer hvis jeg tar en bærbar pc til skolen og den blir stjålet? får jeg ny eller må ha forsikring ? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Hei. Hva skjer hvis jeg tar en bærbar pc til skolen og den blir stjålet? får jeg ny eller må ha forsikring ? Du må ha utvidet forsikring. Lenke til kommentar
petteren Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Btw. Noen som har peiling på hvor mye en slik forsikring hos et selskap koster i året? Lenke til kommentar
Pepsi Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Btw. Noen som har peiling på hvor mye en slik forsikring hos et selskap koster i året? Du forsikrer den som en verdigjenstand. og de forsikringene koster fra ca. 200 og opptil 1000,- Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Vær obs på betingelser knyttet til en slik forsikring. Du kan f.eks. ikke ha den liggende løst i sekken uten videre. Vanligvis må den være fastlåst e.l. Les vilkårene nøye. De fleste forsikringsselskaper har forsikringer til bærbar pc og andre verdigjenstander, så det kan også lønne seg å sjekke litt priser. Lenke til kommentar
Frekk Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Vær også litt obs på hvor den er dekket. Vil den være dekket på skole eller jobb. En del forsikringer avgrenser også hvor den er dekket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå