Gå til innhold

Kjøpe XboxLIVE nå, uten adsl?

TheOats

Anbefalte innlegg

Har ikke adsl nå men skal få det snart, men jeg lurer på om det gjør noe å kjøpe en LIVE pakke nå?

Betaler jeg bare en engangs sum i butikken og så kan aktivere live når det passer.

Eller må jeg aktivere live innen en frist akkurat som de gratis prøvene som følger med en del spill.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det funker for det meste greit nok med live uten ADSL også. 56k modem burde klare de fleste spill greit nok :)

Det fungerer så klart bedre med raskere linje, kan spille med flere spillere osv.

Det var ikke det jeg mente, jeg skal ikke bruke live nå men lurer på om: vist jeg kjøper live pakke nå startet abbonomanget mitt nå da?

Eller kan jeg starte det når jeg vil?

Hvordan er det med betaling? betaler jeg noe hver månde?

eller bare når jeg vil fornye abbonomanget?

Vil gjerne ha headset nå, men gidder ikke å gkjøpe bare det å så få et til når jeg skal ha live.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Til trådstarter.

Du trenger ikke aktiverer Live før du selv ønsker.

Med i pakken med headsettet ditt er det med en aktiveringskode.

Abonnementet begynner å løpe fra du aktiverer denne kode.

Altså, du kan trygt kjøpe en livepakke i dag, få headset og aktivere Live når det måtte passe deg.

Heftig!

endelig noen som skjønte tegningen.

Lenke til kommentar
hvordan skal man klare å koble xbox til nettet uten bredbånd ?

Det er bare å koble alt gjennom en router, ISDN for eksempel. Evt bare koble Xbox til en hub/switch for så å bruke PC-en som er koblet til nettet, med modem, som gateway. Det fungerer helt fint å spille på Live med 56k-modem. Noen spill er litt for tunge for modemet, men de aller fleste fungerer helt fint.

Broren min satt på Live med 56Kbit modem i over ett år, jeg spilte Amped 2, V8 Supercars 2, PGR2, Unreal Championship osv mot han uten problemer. Voice chat fungerte knirkefritt også. :)

Lenke til kommentar
hvordan skal man klare å koble xbox til nettet uten bredbånd ?

Det er bare å koble alt gjennom en router, ISDN for eksempel. Evt bare koble Xbox til en hub/switch for så å bruke PC-en som er koblet til nettet, med modem, som gateway. Det fungerer helt fint å spille på Live med 56k-modem. Noen spill er litt for tunge for modemet, men de aller fleste fungerer helt fint.

Broren min satt på Live med 56Kbit modem i over ett år, jeg spilte Amped 2, V8 Supercars 2, PGR2, Unreal Championship osv mot han uten problemer. Voice chat fungerte knirkefritt også. :)

Bare og bare, man burde ha litt peil før man begynner på dette prosjektet, men som du sier så er det absolutt mulig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Det funker for det meste greit nok med live uten ADSL også. 56k modem burde klare de fleste spill greit nok :)

Det fungerer så klart bedre med raskere linje, kan spille med flere spillere osv.

Modem holder ikke mål står det på xbox offisielle sider..

Lenke til kommentar

Hvorfor er det alltid sånn at vi kommer off topic? :p

Jeg tror det er usannsynlig at du klarte å kjøre på 56k modem med brukbar ping? Men hvis du har gjort det, er det vel sant :p Jeg husker bare når jeg brukte datamaskinen som router, og målte litt av trafikken, var relativt mye som skulle til for å drive den vesle xbox liven :S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...