ilmarw Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 (endret) Hei, Åpnet pakken med recovery CD'ene for første gang i går, og satte i gang med å legge alt inn på nytt. Etter å ha formatert(!), kommer det en feilmelding, og alt avsluttes. Det viser seg at CD'en har en skade, og er ødelagt. Snakket med Toshiba, som henviste meg til Elkjøp, som igjen sier at det ikke er deres ansvar ettersom det har gått mer enn to år. Hele prosessen ser ut til å kunne ta en del tid, og i mellomtiden er jeg uten PC: krise! Derfor lurer jeg på om det er noen som har disse CD'ene liggende (det er to, men jeg tror jeg bare trenger #1). Please PM/ mail meg. Jeg kan sende mail med kopi av kvittering og serienummer osv., men jeg trenger disse CD'ene! Gjør det på denne måten ettersom andre ser ut til å fraskrive seg ansvar og tiden går... Ilmar Endret 24. september 2005 av ilmarw Lenke til kommentar
oltis Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Hei! Du kan bruke en standard CD med det OSet du vil/ har lisens på. Drivere til Toshibaen finner du på www.toshiba-tro.de. Legg de inn manuelt etterpå. Vips! TOri Lenke til kommentar
ilmarw Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 Så du mener jeg kan laste ned eller låne en CD med XP, og bruke lisensnummeret som fulgte med PC'en? Mente at det bare kunne brukes med recovery CD'ene. Ilmar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå