nahoy Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Når jeg prøver å starte en poll, står det bare: kan ikke starte avstemning. Hvorfor? Jeg vil starte en avstemning! Lenke til kommentar
iMono Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Du lager et emne, og ber om at en moderator skal komme og lage noen fine alternativer vel! Lenke til kommentar
nahoy Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 QUOTE (Dell_9200 @ 24/09/2005 : 17:29) Du lager et emne, og ber om at en moderator skal komme og lage noen fine alternativer vel! Hæ? Forstår ikke. Skal man starte et vanlig innlegg, og så be moderator om å lage en poll? Hvorfor kan man ikke starte poll på egenhånd? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Det er lagt begrensninger på opprettelse av avstemninger, kun moderatorer og administratorer får lov til å gjøre det. Dette er gjort for å unngå masse idiotiske avstemninger. Mener du imidlertid at du har et emne som fortjener en avstemning, så ta kontakt med en moderator per PM (Personlig Melding. Lenke til kommentar
nahoy Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 så teit! Kan ikke en moderator sette opp en poll om vi vil ha begrensningene eller ikke? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 syns det er greit slik som det er.. Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Rare nok innlegg her fra før, trenger ikke komme mange rare polls også syns nå jeg. Så mener det er bra at moderatorer har jobben med å sortere ut de som ikker er stripped helt for vett. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 QUOTE (nahoy @ 25/09/2005 : 20:21) så teit!Kan ikke en moderator sette opp en poll om vi vil ha begrensningene eller ikke? Om vi vil ha begrensningene eller ikke er irrelevant. HW har klart og tydelig sagt at de bestemmer, og at vi får bruke forumet på deres premisser. Det har du gått med på da du registrerte deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg