Gå til innhold

Morsomt klipp: Matrix mus

P-in-P

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva faen er galt med dere?

1: Slanger spiser mus deal with it!

2: Det er ikke det at musa kommer til å bli spist som er morsomt, men at den klarer å hoppe noen imponerende hopp unna slangen hver gang den nærmer seg...

1. Det er ikke vanlig at slangen og musa er sperret inn på x kvm. Dette er en mus som i fri luft hadde klart seg bra mot slanger. Da er det ikke naturlig at en slange spiser den.

2. Det gjør det ikke morsomt alikevel.

Lenke til kommentar

Helt enig med noen her. Har store problemer med å se humoren i en mus som kjemper for å beholde livet.

Det er vel også ikke bare mus som blir foret til slanger, kattunger skal vistnok også være ettertraktet slangemat, og de må jo selvsagt være levende når de blir gitt til slangene. Da får jo folkene som ser på underholdning, og slangen får jakttrening. Ingen som tenker på at den siste tiden ikke er så veldig koselig for de dyrene som blir sluppet inn og ikke har noen mulighet for å unnslippe.

Helt usmakelig mener jeg! :thumbdown:

Lenke til kommentar
Den er død fra før :p

Men kyllingen lider gjennom hele livet sitt før den havner på matbordet ditt. Den er avlet frem til å vokse så fort at den har problemer med å bevege seg, beina tåler ikke vekten til den så de knekker lett og den har det enkelt og greit jævlig helt til den blir slaktet. Hønene som legger eggene er slanke og fine. Hvorfor? De blir sultet.

Hvorfor er det da greit for deg å spise kylling mens det er fy-fy å mate slanger med levende friske mus? Typisk vestlig matkultur; det er greit å spise kjøtt så lenge man skjuler voldshandlingen så mye at man ikke tenker over at det er et dyr man spiser.

Lenke til kommentar

Nå har deg seg slik at den musen bli server levende til slangen. Slangen eter musen hel og levende. Det betyr store lidelser for musen. Videre er dette ikke morsomt. Jeg har ikke noe imot at folk forer mus til slanger som sådan, men at de filmer det og attpåtil finner det morro, der setter jeg grensen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...